Simma89 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har Geforce 7600Gt 256 mb XFX, grafikk kort. Søkte litt rundt på google osv, men fant ingen side med drivere. LA inn den driveren fra cden men den er alt for gammel. Noen som vet hvor jeg kan får den siste driveren til kortet mitt? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) http://nvidia.com lettere er det ikke Endret 3. desember 2006 av wiak Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 har vært der inne, lasta ned noen men det kom at det ikke var min driver når jeg skulle innstalere. Hva tar jeg i meny 2 der? har prøvd Go 7 serie, men det kom at det var feil Hva skal jeg ta? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Graphics Driver -> GeForce and TNT2 -> velg riktig OS. Guru3D pleier å ha de nyeste drivere lenge før nVidia selv legger dem ut på sine offisielle sider. Velg nVidia Forceware for riktig implementasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå