whoi Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Makan, her har jeg venta på dvden til Rammstein i en evighet, også nå ser jeg at den er i salg. På platekompaniet står det: "Her er deres siste turné tilgjengelig på CD og DVD. Denne utgaven (av i alt fire - det var fem, én er allerede utgått)..." Er det virkelig ikke mulig å få tak i Limited Edition lenger? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tror ikke det Har irritert meg over det jeg og... Den er ikke å få tak i noen steder. Finner den ikke på cdon, platekompaniet eller freerecordshop. Tror det bare fantes 25000 eksemplarer. Mulig det kommer mer, men veit ikke sikkert. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det denne utgaven hvor coveret kan brettes ut til fire kanter? Isåfall så jeg den på Musikkverket igår. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Vet ikke åssen coveret er på noen av utgavene. Jeg fikk dette som svar fra platekompaniet: Völkerball Limited Edition er ikke lenger tilgjengelig. Det kom kun 50 extil Norge (av totalt 2000 på verdensbasis). Disse ble, ikke overraksende, raskt revet bort. Får vel kjøpe meg special edition. Er jo litt snacks på den og! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Den som kan brettes ut er den den vanlige og special edition. Limited Edition ser slik ut: Det er en bok med bilder + 2 cd og 2 dvd i. Du finner den på ebay, men noe overpriset... (glad jeg fikk tak i den i Norge ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå