McBallerBuck Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hei Jeg har nettopp fått et virus på pc'en og får det ikke vekk. Jeg har prøvd opp til flere ganger å restarte Windows XP. Jeg har bygget pc'en, derfor har jeg Windows XP cd'en. Det som er så rart er at det går ikke nå lengre.. Jeg har gjort det før, men nå plutselig funker det ikke.. Har gått gjennom hele prosessen før, helt lik som nå (product key,registrering, osv) men når jeg starter den opp, kommer bare den gamle pc'en(alle programmer, osv) opp.. Utrolig kjipe greier Takker for alle mulige svar. MVH Thomas Endret 3. desember 2006 av McBallerBuck Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 huh? Last ned hijackthis og post en logg derfra. For mer info se signaturen min. Lenke til kommentar
McBallerBuck Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hva er hijackthis? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Les Guiden min for utfyllende informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå