Gå til innhold

DS-xtreme - tanker og erfaringer?

sekt

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser at det er veldig vanskelig å få tak i ds-extreme 4gbit kort. Jeg har bestilt fra www.modnet.no men ikke fått enda.

Søkte på nettet og jeg så at de aller fleste nettsidene er utsolgt, men fant en side som hadde ( nå så jeg at de har gått tom i mellomtiden gitt):

http://www.chipspain.com/DS-Xtreme-4Gbit/language/en/

Super rask levering med sporing ved ups. tok 2 dager fra jeg bestilte til jeg fikk varen.

Her er enda en side jeg bestilte fra:

www.divineo.se

Der bestilte jeg i går 13.12.06 og fikk nå mail med at kortet er sendt, var også med sporingsnummer her også.

Så til dere som venter, kjøp evt fra utlandet....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og totalpris fra utlandet blir..?

7499053[/snapback]

Den fra spania kom på kr 1005.50

25 % mva kommer nok i et brev i etterkant så må nok + på ca kr 250.

Den fra sverige kom på kr 1068

25% mva kommmer nok også her i et brev senere.

Håper selvsagt at jeg slipper mva da, så vi får se... kan poste på nytt her ang det..

Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd med ds xtreme. Nå er det guttungen min på 6 år som skal få nintendo ds lite med kortet i julepresang. Han er ikke så opptatt av musikk, internett og slike ting enda. Jeg ville ha et kort som var enkelt å bruke. Og det er ds xtreme. Ser et ikon med x på når du starter nintendoen. Trykker på den så kommer man innpå x treme kortet. Her er det 4 ikoner. Joystick ikon for spill, note for musikk. ? for hjelp, verktøy for settings. Trykker på Joystik ikonet så for du opp ikoner for de homebrewet spillene som du har lagt i den mappen.

Genialt enkelt og jeg er kjemperfornøyd

Lenke til kommentar
DS-X høres vel og bra ut den, bortsett fra at den ikke støtter GBA. Noe som er grunnen til at jeg valgte M3-lite istedet. En løsning som fungerer supert for meg. Kan absolutt anbefales!

7505514[/snapback]

Du kan bruke ds-x'en som passme, og boote opp slot2 devicer.

Lenke til kommentar

Nå kommer det visst en hel generasjon nye slot1-kort.

Har kommet:

DS-Xtreme

Ninjapass X9TF

Skal komme i nærmeste fremtid:

M3 DS Simply

Supercard DS One

R4

Media Gamer

AceKard

CycloDS Evolution

EZ-Flash V

Lurer på hvilken løsning som blir best og billigst.

Endret av hah90
Lenke til kommentar

hah90, du mener flere som DS-X, som kun krever ett kort?

Jeg tror jeg skal holde igjen og se litt på hva fremtiden bringer. DS-X er veldig dyr, og det dårlig at det kun er å få tak i som 512 MB. Det blir spennende å se om noen andre klarer å få til et elegant system som fungerer med alt, og som har bedre kapasitet og en overkommelig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...