Gå til innhold

DS-xtreme - tanker og erfaringer?

sekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette i praksis en greie som er beregnet på å spille piratversjoner av spill?

Det var jo mange fine ord på produktsiden, men jeg fikk vel mest inntrykk av at dette er en sak som primært er beregnet til spilling av piratkopierte spill, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Kjenner en fyr som har tenkt å kjøpe den der, men han venter bare på en test eller noe sånt (: Virker lovende den der.

Selv har jeg Supercard SDmini. :w00t:

Lenke til kommentar
Er dette i praksis en greie som er beregnet på å spille piratversjoner av spill?

Det var jo mange fine ord på produktsiden, men jeg fikk vel mest inntrykk av at dette er en sak som primært er beregnet til spilling av piratkopierte spill, eller tar jeg feil?

7412878[/snapback]

Den ligger vel kanskje litt i grenseland, men mange lovord for bruk mot såkalt "homebrew"

Lovlige spill og programmer, som er utviklet av privatpersoner etc. + muligheter for mp3spiller, og videoavspilling på ds'en. samt mulighet for mail, msn, internett, irc etc.

Lenke til kommentar
Kjenner en fyr som har tenkt å kjøpe den der, men han venter bare på en test eller noe sånt (:  Virker lovende den der.

Selv har jeg Supercard SDmini. :w00t:

7412920[/snapback]

Det er allerede gjort mange tester og reviews av den.

F.eks Maxconsole sin test.

dama har supercard, funker greit den også. Men er ikke helt for at man må kjøre ting gjennom supercard programmet for at det skal fungere.

Lenke til kommentar

den er bare 4 GBit desverre

"+ Included 4Gb memory, more than enough to hold a full length movie, a selection of over 6 games, homebrew software and MP3 albums ALL AT ONCE with a lot of memory left to burn!" <-------- skjønner ikke helt den der, hvordan er det mulig med 512 mbyte?

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

4gbit er 512mb. Men det er jo litt sleipt, det første du tenker er jo wow, så mye plass..

Men saken med ds-x, er at man ikke må patche, eller flashe ds'en på noen måte, ikke kjøre programmene gjennom et annet prog for at det skal funke, samt ikke noe passme, slot2 opplegg eller annet.

Lenke til kommentar
Hva med nye Ninjapass X9TF? Med denne har du samme drag'n'drop funksjonalitet som i ds-xtreme + at du bruker MicroSD kort til å lagre på, dvs mye bedre plass. Denne er også mye billigere, bare $49.99USD fra WinSunx.

Tror jeg skal kjøpe denne, når de får den på lager.

7422638[/snapback]

Har hørt at man må ha et meget raskt micro sd kort for å unngå lag ved bruk av ninjapass.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest et sted at det var endel problemer med ninjapass og enkelte programmer.. Husker ikke hvor, så kan desverre ikke vise til noen kilde. mulig jeg tar feil også.

Men når det gjelder lagringskapasitet på ds-x ser jeg ikke på det som noe stort problem. du har jo alt på maskin, og bytter ut ved behov. 512mb skal nok holde lenge for min del hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...