Teodor1979 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har en Cambridge hjemmekino-reciever og 5 Cerwin Vega-høyttalere som jeg gjerne vil bruke til å kjøre 5.1 på pc'en. På recieveren er det optisk og coaxial "audio in", men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få dette til å funke med utgangen(e) på lydkortet Bruksanvisningen til lydkortet viser tilkobling av forskjellige anlegg med enten 4,5,6 eller 7 høyttalere, men dette er høyttalere som er beregnet for pc-bruk der man kobler til gjennom subwoofer. Den ene tegningen viser tilkobling fra SPDIF-utgang på lydkortet til Reciever for "listening to digital music" som det står, men hvilken kabel må jeg bruke da? Er SPDIF det samme som optisk eller coaxial? Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 spdif = coax Du trenger en coaxkabel og sannsynligvis en overgang fra lydkortet, iallfall om det er et Creativekort. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) spdif = coax Du trenger en coaxkabel og sannsynligvis en overgang fra lydkortet, iallfall om det er et Creativekort. 7412560[/snapback] Takker! Endret 3. desember 2006 av TXD1979 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har forslag hvor jeg kan finne de rette kablene. Fikk ingenting med til lydkortet og sliter med å finne dem på nettbutikkene Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har vært på utkikk etter nøyaktig samme kabel som deg, og etter litt søking fant jeg denne kabelen. Bør vel fungere bra til ditt bruk. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har vært på utkikk etter nøyaktig samme kabel som deg, og etter litt søking fant jeg denne kabelen. Bør vel fungere bra til ditt bruk. 7415887[/snapback] Tusen millioner takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå