Ustedalen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg er veldig usikker med dette bildet. Jeg liker det, men allikevel gir det meg en veldig rar folelse. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Dette er helt klart et spesielt bilde,kansje litt for spesielt for min smak.Men det virker troverdig og litt .....skummelt. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Riktig som SirHenrik sier, det er veldig spesiellt. Og at personen holder seg fast trekker litt ned, synes jeg. Men uansett er det et veldig fint bilde, men noen justeringer kunne vært gjort. Jeg får ikke følelsen av at personen har falt ned trappen, men at han bare ligger der. Blant annet grunnet hånden.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Synes det er noe rart med beina..., ser ut som om de er bevegelse, mens resten av kroppen ligger helt rolig... Synes også at lyset (sollys?) som kommer inn er litt forstyrrende. Ellers er du utrolig kreativ Ustedalen! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg synes ikke det var noe spesiellt med dette bildet, mange forstyrrende elementer( sollyset, det hvite området oppe til høyre.,og blomstrene(?) som synes gjennom gelendret på trappa) Du må se sett rimelig glup ut der du lå å sprella Endret 3. desember 2006 av Bjorhus Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Det er meningen at bildet skal vaere spesielt. Hadde jeg ikke holdt meg fast, hadde jeg dessverre falt ned hele trappen. Det er meningen at det skal vaere bevegelse i beinet. Og ja, jeg tror jeg saa meget glup ut der jeg laa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå