L4r5 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Har aldri prøvd å røyke vanlig A4-ark før men bibelen er din beste venn når du mangler rullingspapir (fine tynne ark) Endret 3. desember 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Er det farlig å røyke et vanlig A-4 ark. Jeg og en kompis prøvde det nettopp og det svei noe sinnsykt i halsen... 7412361[/snapback] dere er kule ass Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Inneholder ikke A4-ark ganske mye klor? Det kan vel umulig være særlig sunt? Husker jeg fikk en annen til å røyke A4-ark på en speidertur en gang, hehe tror ikke det smakte noe særlig (skal nevnes at vi var kanskje 12 år den gangen). Lenke til kommentar
drugis Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) jeg og en kompiss roeykte gress inni bark i sjuende klassen og ble sjikkeli syk av det saa trur ikke gress funker EDIT : var ikke bare en sigg heller Endret 3. desember 2006 av drugis Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Hei Er det farlig å røyke et vanlig A-4 ark. Jeg og en kompis prøvde det nettopp og det svei noe sinnsykt i halsen... 7412361[/snapback] dere er kule ass 7415094[/snapback] Poenget var ikke å være kule eller noe, og dette er ikke noe jeg kommer til å gjøre flere ganer. Og forresten synes ikke jeg du er noe kulere med alle de tåpelige postene dine... Lenke til kommentar
skinner Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Brukte dopapir som sigarettpapir i forsvaret en gang - innlagt på Kongsberg Sykehus med mild røykforgiftning og bronkitt Klor/hydroperoxid bleket A4 ark faller nok i samme kategori. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Røkte du hele da eller? Vi fikk derimot nok etter kun 1. trekk. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Røyke bibel er romjulstradisjon her i bygda . Riktignok med tobakk i. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Suger jo i deg aske og drit da, er no kdet som svir i lungene. Og vanlig hagegress vil ikke antennes med mindre det er tørka osv Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 royke papir er farlig, har du aldrig hort at i en brann så er det ikke flamene som dreper men royken, papir er treverk Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Tja i en husbrann er det andre ting som antennes også tver,tepper osv. Men skjønner hva du mener. Rizla papir er jo også en form for papir som ikke er farlig, så er nok ikke all papir som er farlig. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Anbefaler heller å trekke papirrøyken inn i munnen, istedenfor ned i lungene. Skal du absolutt ha røyken ut nesa, trekk røyken inn i munnen og svelg. Svir, men funker. Hvis du "røyker" over lengre tid(da tenker jeg per gang du "røyker), ville jeg ikke anbefale å drikke f.eks vann eller brus etterpå. Det svir noe helt jævlig på tunga og i hele munnen. Det blir også fort tørt hvis du "røyker" mye, så unngå det Snakker av egen "erfaring". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå