Tmz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Er det farlig å røyke et vanlig A-4 ark. Jeg og en kompis prøvde det nettopp og det svei noe sinnsykt i halsen... Er det farlig? Du bare ruller et a4 ark og tenner på tuppen, blåser ut slik at det kun er glør, å trekker inn. Og hva med vanlig gressplen er det farlig? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja det er livsfarlig. Ikke gjør det igjen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 All røyk som du får nedi lungene er farlig. Men om du så absolutt skal blåse røyk ut av kjeften så er ark mye bedre enn sigaretter. Papir inneholder ingenting av det dritet du finner i en røyk. Røyk er karbon i gassform, tror jeg, og det er karbon som fører til misfarging av indre organer som foreksempel de svarte lungene som har tilhørt en røyker. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Vet ikke om akkurat ark er så "sunt" Er en del kjemikalier som brukes i produksjonen som ikke kroppen har godt av å få inn Vil du ha rus; røyk sure sokker Endret 3. desember 2006 av Makky Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Siden du trenger røykepapir, antar jeg du skal røyke tobakk. Og du er redd for at et A4-papir skal være spesielt farlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hahaha er det så kult ? at du må ty til gress og ark. hahaha Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Nei, skulle ikke bruke det til tobakk.. Har ferdigrøyk fra før. Var mest for morroskyld dette. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nei, skulle ikke bruke det til tobakk.. Har ferdigrøyk fra før. Var mest for morroskyld dette. Yeah right... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Bare for gudsskyld ikke bruk lim til å hefte arket sammen. Jeg forsåvidt si at jeg lever da enda i beste vellgående etter at jeg gjorde et slikt stunt (med bruk av lim). Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Går det ann å røyke sokkene sine Har litt lyst å prøve faktisk Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hmm..jeg kan vedde at tobakk er mindre farlig. men så har ikke jeg såå greie på dette. Har bare prøvd det samme Lenke til kommentar
sekt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Problemet med å tenne på papir som er rullet sammen, er all gloen som forsvinner i halsen på deg. Den instinkte svien i halsen er heller ikke et godt tegn Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) kan ikke tro det er spesielt sundt nei, har selv gjort det et par ganger der jeg er tom for rullepapir, men aldri for morroskyld jeg brukte kviteringa fra en pakke rizla som rullepapir en gang jeg var tom EDIT: leif was here Endret 3. desember 2006 av Firesky Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Er det farlig å røyke et vanlig A-4 ark. Jeg og en kompis prøvde det nettopp og det svei noe sinnsykt i halsen... Er det farlig? Du bare ruller et a4 ark og tenner på tuppen, blåser ut slik at det kun er glør, å trekker inn. Og hva med vanlig gressplen er det farlig? 7412361[/snapback] Gi meg EN god grunn til at du skal gjøre det uansett. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fordi det er skikkelig gøy. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) OMG, det ble feil, sorry skulle egentlig redigere inlegget mitt men ble til at jeg quota meg selv å var litt rask på avtrekkeren. *lære seg å trykke på "forhåndsvis"* Endret 3. desember 2006 av Firesky Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 kan ikke tro det er spesielt sundt nei, har selv gjort det et par ganger der jeg er tom for rullepapir, men aldri for morroskyld jeg brukte kviteringa fra en pakke rizla som rullepapir en gang jeg var tom Bibelpapir er mye bedre. Og man kan alltids mekke en hjemmelaget pipe fra f.eks en tom plastikkflaske og aluminiumsfolie eller noe sånn. Og hvis man ikke har lighter eller fystikker funker varmetrådene i brødristeren fint. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det er så satans sterkt å trekke ned når du har rulla med A4-ark.. blir ofte bretta også xD holdt på å spy ut vinduet.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Uffamei Dette høres skremmende ut. Du kan være glad for at et sånt trykk kom ut av gapet på deg, tenk hva som hadde skjedd hvis det måtte ut av den motsatte åpningen....no more hemorrideproblemer Edit: Møkkatastatur Endret 3. desember 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 kan ikke tro det er spesielt sundt nei, har selv gjort det et par ganger der jeg er tom for rullepapir, men aldri for morroskyld jeg brukte kviteringa fra en pakke rizla som rullepapir en gang jeg var tom Bibelpapir er mye bedre. Og man kan alltids mekke en hjemmelaget pipe fra f.eks en tom plastikkflaske og aluminiumsfolie eller noe sånn. Og hvis man ikke har lighter eller fystikker funker varmetrådene i brødristeren fint. 7413816[/snapback] er ikke kristen så skal godt gjøres å finne en bibel her og slik pipe løsning har jeg også testa men fant ut dem passer bedre til andre saker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå