Gå til innhold

Farlig å røyke vanlig papir ark?

Tmz

Anbefalte innlegg

Hei

Er det farlig å røyke et vanlig A-4 ark. Jeg og en kompis prøvde det nettopp og det svei noe sinnsykt i halsen... Er det farlig? Du bare ruller et a4 ark og tenner på tuppen, blåser ut slik at det kun er glør, å trekker inn. Og hva med vanlig gressplen er det farlig? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

All røyk som du får nedi lungene er farlig.

Men om du så absolutt skal blåse røyk ut av kjeften så er ark mye bedre enn sigaretter. Papir inneholder ingenting av det dritet du finner i en røyk.

Røyk er karbon i gassform, tror jeg, og det er karbon som fører til misfarging av indre organer som foreksempel de svarte lungene som har tilhørt en røyker.

Lenke til kommentar

kan ikke tro det er spesielt sundt nei, har selv gjort det et par ganger der jeg er tom for rullepapir, men aldri for morroskyld :p

jeg brukte kviteringa fra en pakke rizla som rullepapir en gang jeg var tom :wee:

EDIT: leif was here

Endret av Firesky
Lenke til kommentar
Hei

Er det farlig å røyke et vanlig A-4 ark. Jeg og en kompis prøvde det nettopp og det svei noe sinnsykt i halsen... Er det farlig?  Du bare ruller et a4 ark  og tenner på tuppen, blåser ut slik at det kun er glør, å trekker inn. Og hva med vanlig gressplen er det farlig? :)

7412361[/snapback]

Gi meg EN god grunn til at du skal gjøre det uansett.

Lenke til kommentar
kan ikke tro det er spesielt sundt nei, har selv gjort det et par ganger der jeg er tom for rullepapir, men aldri for morroskyld :p

jeg brukte kviteringa fra en pakke rizla som rullepapir en gang jeg var tom :wee:

Bibelpapir er mye bedre. Og man kan alltids mekke en hjemmelaget pipe fra f.eks en tom plastikkflaske og aluminiumsfolie eller noe sånn.

Og hvis man ikke har lighter eller fystikker funker varmetrådene i brødristeren fint.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Uffamei :ohmy: Dette høres skremmende ut. Du kan være glad for at et sånt trykk kom ut av gapet på deg, tenk hva som hadde skjedd hvis det måtte ut av den motsatte åpningen....no more hemorrideproblemer :p

Edit: Møkkatastatur :hrm:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Bibelpapir er mye bedre. Og man kan alltids mekke en hjemmelaget pipe fra f.eks en tom plastikkflaske og aluminiumsfolie eller noe sånn.

Og hvis man ikke har lighter eller fystikker funker varmetrådene i brødristeren fint.

7413816[/snapback]

er ikke kristen så skal godt gjøres å finne en bibel her :p

og slik pipe løsning har jeg også testa men fant ut dem passer bedre til andre saker :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...