Gå til innhold

Den store MacWorld-konferansen

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffet over å ikke få høre noe som helst om Leopard.

iPhone så mildt sagt deilig ut. Nå skal jeg klare meg med samme mobil og iPod til den kommer så jeg kan forsvare kjøpet av en så dyr mobil.

Apple TV. For oss med MacBooks med Front Row; hva er vitsen?

edit: Noen som vet noe om når keynoten legges ut for streaming? Syntes jeg leste klokken 22:00 en plass, men mulig det er feil.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar
Virker som at iphone har veldig lite batteri iforhold til konkurentene...

Opp til 5 timer på: ringing / Video / Nettlesing

Opp til 16 timer på : Musikk

Hva med riper på skjermen? er det ikke lett å få riper på en så stor touch screen?

7684259[/snapback]

Nja, skeptisk. Tror nok at batterilevetiden er ganske god, min iPod Nano har 14t batterilevetid til sammenligning. 5t taletid er vel heller ikke så værst... Jeg hørt noe om at skjermen skulle være beskyttet mot riper og fettmerker og slikt, men det er egentlig vanskelig å tyde noe særlig ut av live streamer som har det med å skrive litt fort...

Lenke til kommentar
så bare vente 6 måneder...

7684056[/snapback]

12 måneder faktisk. Med mindre du har tenkt til å kjøpe den i USA.

7684071[/snapback]

I og med at jeg skal til USA i sommer, er det fullt mulig å kjøpe iPhone der, og bruke den med norsk abbonement i Norge uten noe tull?

Lenke til kommentar
så bare vente 6 måneder...

7684056[/snapback]

12 måneder faktisk. Med mindre du har tenkt til å kjøpe den i USA.

7684071[/snapback]

I og med at jeg skal til USA i sommer, er det fullt mulig å kjøpe iPhone der, og bruke den med norsk abbonement i Norge uten noe tull?

7685126[/snapback]

Er ikke iPhone låst til amerkansk abonnement i 2 år? Eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Nja, skeptisk. Tror nok at batterilevetiden er ganske god, min iPod Nano har 14t batterilevetid til sammenligning. 5t taletid er vel heller ikke så værst... Jeg hørt noe om at skjermen skulle være beskyttet mot riper og fettmerker og slikt, men det er egentlig vanskelig å tyde noe særlig ut av live streamer som har det med å skrive litt fort...

7684945[/snapback]

Syns ikke det var så ille jeg heller. Men siden den ikke skal lansereres før til sommeren kan det godt hende batterilevetiden blir bedre.

Syns det var rart de verken fortalte noe om Leopard, ikke lanserte noen macer og heller ikke lanserte nye versjoner av verken iLife eller iWork. Lurer på om Apple har planer om å holde en ny keynote til våren hvor de lanserer nye macer med flashdisk, Leopard og nye versjoner av iLife og iWork.

Lenke til kommentar

Apro batterilevetid..

Skjermen bruker jo også ganske mye batteri, det er jo 3.5" skjerm, så det er jo kanskje ikke så rart.

Noen må si ifra hvis de hører at det kommer en ny expo

Hvor ble det av alle de andre produktene :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Dødelig fet telefon :D Btw sjekk denne artikkelen på Itavisen, og les kommentarer. Herlighet så idiotiske de leserne er! Snakker drit om telefonen før de vet noe om den. Og den som har skrevet artikkelen er jo minst like dum. Tester telefonen før den har komt ut :roll:

Lenke til kommentar
Er ikke iPhone låst til amerkansk abonnement i 2 år? Eller har jeg misforstått?

7685289[/snapback]

Jo. Var akkurat det jeg tenkte på oss nå.

For de som klager på at den ikke støtter 3G. Steve sier de arbeider med det.

Anbefaler folk å se keynoten. Virkelig flott produkt.

Morsomt å se Steve Jobs rørt på scenen også. Viste ikke at han var en så følsom fyr.

Lenke til kommentar
Dødelig fet telefon :D Btw sjekk denne artikkelen på Itavisen, og les kommentarer. Herlighet så idiotiske de leserne er! Snakker drit om telefonen før de vet noe om den. Og den som har skrevet artikkelen er jo minst like dum. Tester telefonen før den har komt ut :roll:

7689591[/snapback]

Var da jævlig til negativitet til denne telefonen.

Lenke til kommentar

Hvem sier at iPhone kommer til å innholde nøyaktig samme teknologi om ett år fra nå? Telefonen er fortsatt på utviklingsstadiet og det er ingenting som tilsier at forandringer ikke kan finne sted i løpet av de neste tolv månedene. Hele poenget med iPhone er at den skal være brukervennelig, noe smartphones ikke er i dag.

EDIT: Personlig bryr jeg meg ikke spesielt om UMTS/3G, ihvertfall ikke slik standarden opptrår i Norge i dag.

Endret av nitramdg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...