Wishb0ne Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Jeg leter etter et kabinett i prisklassen rundt 500. Det som er viktig for meg eg: Litt støydemping Bra luftkjøling, eller god mulighet for dette. Ikke altfor trangt Kan nevne at jeg ikke har planer om vannkjøling, og strømforsyning trenger jeg heller ikke Har sett på litt forskjellig men har lite peiling egentlig.. Noe av det jeg har sett på: Div Kabinett Et kabinett til Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Sorry, men synes alle var stygg... passer best til cs fjortisser Se litt på noen av cooler master eller lian li sine. Mange av dem har god kjøling, støydemping, samt at de er stilrene. De kabinettene du linket til er man lei etter en uke, trust me! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Av de hadde jeg valgt Coler Master Ammo da det står for kvalitet og det er også nokså stilig ... Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Sorry, men synes alle var stygg... passer best til cs fjortisser Se litt på noen av cooler master eller lian li sine. Mange av dem har god kjøling, støydemping, samt at de er stilrene. De kabinettene du linket til er man lei etter en uke, trust me! 7412319[/snapback] Nå er ikke stil så viktig for meg.. Tingene jeg legger vekt på ser du i første posten. Hadde vært fint med noen forslag heller om du har noen.. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg trenger heller ikke velge noen av de jeg har lista, har generelt lite peiling på kabinett Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja cooler master ammo eller noen av de andre cooler master modellene under 500,- Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 lite forslag her :S bare å komme med flere oO Jeg hadde garantert gått for cooler master ammo viss det ikke var for det stygge designet eneste det som stopper meg Har litt forskjellige kabinetter fra coolermaster her Div CoolerMaster Og 3Rsystem har mange stilige noen som har noen erfaringer med de ? 3rsystem kab Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har noe vondt å si om dette ? Lian Li Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 https://prisguiden.no/product.php?product_id=27031 Har fått veldig gode skussmål av silentpcreview.com -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå