jhusfloe Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har lest at dette videokameraet også kan brukes som digitalt kamera med lagring av stillbilder både på tape og på SD-kort. Hvordan er oppløsningen på disse bildene? Hvordan overfører man bildene fra kamera til PC? Lenke til kommentar
Olaf100 Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Jeg har et MV3i uten mulighet for å lagre bilder på memory stick, eller hva mediet heter. Men når jeg filmer i Progresive Scan, så blir kvaliteten på hvert bilde (25 pr.sec) brukbar som stillbilde. Dvs. jeg henter ut passende bilder med et videredigeringsprogram som heter Videowave. Du kan sikkert hente ut enkeltbilder med andre program. Selvsagt er ikke kvaliteten den samme som med Fotoapparat, men med 25 bilder pr.sec, kan jeg knipe det aller beste snap-shot. Desuten er det rasjonellt å pille ut enkelt bilder, samtidig som jeg redigerer. Husk at den digitale fototeknologien er fremdeles langt etter den tradisjonell 35mm og lite å bruke penger på. Digital video har derimot en formidabel kvalitet vist på vanlig TV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå