Gjest medlem-105476 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Når det er sagt, hun var jo likevel sterkere enn han da 7413280[/snapback] Har sett en film av at hu drar seg opp et tau i en gymsal med 15kg mellom bena Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) nejnejnej, ikke noe store amer på damer nej 7412042[/snapback] Store armar du liksom Har du sett ho på film så ser du at ho berre er ei lita snelle Som her: Tribute to Jamie Eason Endret 4. desember 2006 av Bonnskij Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er forskjell på godt trent og bodybuilding. Godt trent er bare bra =) Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Nei, store doptroll som dama Chevelle kom med bilete av er riktig så uskjønt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Tribute to Jamie Eason 7422166[/snapback] Den var ikke dum da Endret 4. desember 2006 av -Shark- Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hun har nok litt for store armer for min smak, men resten av kroppen er herlig likere ikke sterke kvinner. Er liksom gått inn i hodet mitt at menn skal være de sterke syntes det blir litt for mandig. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja til likestilling, ja til sterke kvinner! Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Alså ikke noe negativt mot Sterke kvinner.... men jeg liker ikke kvinner med såppass store Biceps.... og så breiskuldra som ho er. og musklene BAk puppene på noen av bildene syntes de er ikke hvordan jeg ser for meg kvinner Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eason var pen, men litt for mykje musklar for min del. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Damn. Dette krever vel sin kvinne Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hehe... jaja de ser ikke så ille ut, men hvis jenter hardt fra de er små kan det gå ut over puberteten og uviklingen av kroppen!! og det er ikke så bra... men det er lov til å like folk som ikke lever av å trene og trene andre Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke noe mere en det Linda Fodor har. Mere enn det syntes jeg er stygt! Kvinnelige muskelbunter er halvt dame halvt mann!! Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, for mye muskler på damer er ikke pent i det hele tatt. Men det første bildet her, som ble postet av Zeph, var jo bare helt fantastisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Lena Johannesen, say no more: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Men har de fleste av de damene silikon, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Men har de fleste av de damene silikon, eller? 7435274[/snapback] De har nok det. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bare en ting å si; EKKELT.. Om noen fikk med seg Susanne Goksør.. Er så styggt med damer som har stor biceps.. Noe som er like ille er at de aller fleste som trener så mye får en del muskler i ansiktet.. Tenner man på slikt kan man like greit putte snabben i en kompis.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Bare en ting å si; EKKELT.. Om noen fikk med seg Susanne Goksør.. Er så styggt med damer som har stor biceps.. Noe som er like ille er at de aller fleste som trener så mye får en del muskler i ansiktet.. Tenner man på slikt kan man like greit putte snabben i en kompis.. 7436228[/snapback] Muskler i ansiktet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå