Gå til innhold

Merkelig NWN2 lagg?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har såvidt prøvd NWN2. Dvs. ca 5min elns. Uansett, når jeg spiller virker det som om det tar ei lita stund fra jeg gjør noe til det faktisk skjer. Når jeg f.eks. trykker for å gå et sted tar det ei bittelita stund før trykket blir registrert på skjermen, og karakteren min starter å gå dit han skal. Det var ikke slik på 1'ern, og jeg tviler litt på at det er meningen at det skal være slik. Noen som har forslag til hva årsaken til dette kan være? Har prøvd å justert på diverse grafikkinstillinger til ingen nytte.

 

Zepto Znote 6214W

Intel® Pentium™ M Yonah dual2core 1.83 ghz

Nvidia Geforce Go 7600 512MB

2gb OCZ DDR2 SODIMM

7200RPM harddisk

 

Spillet er oppdatert...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har såvidt prøvd NWN2. Dvs. ca 5min elns. Uansett, når jeg spiller virker det som om det tar ei lita stund fra jeg gjør noe til det faktisk skjer. Når jeg f.eks. trykker for å gå et sted tar det ei bittelita stund før trykket blir registrert på skjermen, og karakteren min starter å gå dit han skal. Det var ikke slik på 1'ern, og jeg tviler litt på at det er meningen at det skal være slik. Noen som har forslag til hva årsaken til dette kan være? Har prøvd å justert på diverse grafikkinstillinger til ingen nytte.

 

Zepto Znote 6214W

Intel® Pentium™ M Yonah dual2core 1.83 ghz

Nvidia Geforce Go 7600 512MB

2gb OCZ DDR2 SODIMM

7200RPM harddisk

 

Spillet er oppdatert...

7411944[/snapback]

 

Det er rett og slett dårlig codet. Jeg gleda meg voldsomt til det skulle komme, men nå er jeg bare dypt såret ett sted inne i hjertet :cry:

 

Det er visst nok skrevet i ett eller annet ubrukelig codespråk fra microsoft (.net eller framework) og det er haugevis av bugs, lagg og andre svakheter.

 

Kasnkje bedrer alt dette seg med patching, men det blir vel litt som da Obsidian tok over Knights of the old republic; spillet ble lansert uten en skikkelig slutt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Visse problemer med framerates blir nok løst i en patch. Det er også et kjent problem med Xfire+NWN2 som gjør at det blir skikkelig dårlig fps. Vannrefleksjoner osv er også noe man med fordel kan slå av.

 

Tenkte bare jeg skulle hive ut disse små tipsa i tilfelle du ikke har sett noe til dem før :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...