Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Lite å gjøre på jobb i dag gitt her er et par andre felger som kanskje kunne vært kule på Touranen: Og til slutt RS6 19" på sølvfarget Touran: Endret 31. juli 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Her er noen andre fra en Touran: Med kant: RS4 II felger: Aner ikke hva slags dette er: De i midten likte jeg ikke... litt kjedelige synes jeg. De øverste hadde alt for mange eker synes jeg. Noe herk og holde rent. De nederste så jo veldig bra ut også... men likte ikke at de armene ble bredere ytterst.... PS! Husk å sjekk pris på felgene dere foreslår da.... har ikke tenkt å bruke en mnd.lønning på felger. Maks 7-8.000 kr. De RS6 felgene får jeg til 7990,- så derfor er disse de kuleste jeg har sett hittil som holder seg til mine kriterier.... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Selv om mye av det jeg har linket til kanskje er veldig dyrt går det sikkert an å skaffe replica-felger til en ok pris som ser relativt like ut Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Selv om mye av det jeg har linket til kanskje er veldig dyrt går det sikkert an å skaffe replica-felger til en ok pris som ser relativt like ut Har du link til en side med replica-felger? Har ikke så alt for mye greie på slikt seru.... Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Selv om mye av det jeg har linket til kanskje er veldig dyrt går det sikkert an å skaffe replica-felger til en ok pris som ser relativt like ut Har du link til en side med replica-felger? Har ikke så alt for mye greie på slikt seru.... Sharifs og dekkindustrien.no selger replica tror jeg.. Hva med 20"? Denne var sykt fet! Ser 18" koster 2275,- ganske kul pris. Moda S5 heter de. getimg2.asp.jpeg Endret 31. juli 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Selv om mye av det jeg har linket til kanskje er veldig dyrt går det sikkert an å skaffe replica-felger til en ok pris som ser relativt like ut Har du link til en side med replica-felger? Har ikke så alt for mye greie på slikt seru.... Sharifs og dekkindustrien.no selger replica tror jeg.. Hva med 20"? Denne var sykt fet! Ser 18" koster 2275,- ganske kul pris. Moda S5 heter de. Det var det beste forslaget hittil. Men prisen litt høy. 2.300 for 18" vil nok si at prisen for 4 stk. overgår min grense betraktilig. Men tøffe var dem! Ellers så synes jeg ikke shariff hadde noen kule... (på nettsiden vertfall) Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du får ikke solgt dine nåværende for litt penger da? Eller er de helt herpa? Likte Moda S5 veldig godt, tror de hadde blitt dritkule på bilen din. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Du får ikke solgt dine nåværende for litt penger da? Eller er de helt herpa? Likte Moda S5 veldig godt, tror de hadde blitt dritkule på bilen din. Joa... får sikkert solgt de. Nei.. de er ikke akkurat herpa... men det er noen stygge merker helt i kanten på dem. Dem er altså fullt brukelig. Men så lenge resten av bilen ser bra ut, så er det ille å kjøre rundt med ripete felger. Noen som vil kjøpe dem, så skrik ut Du får ikke solgt dine nåværende for litt penger da? Eller er de helt herpa? Likte Moda S5 veldig godt, tror de hadde blitt dritkule på bilen din. Finner du flere bilder av Touran med Moda S5? Hva synes du forresten om disse? Endret 31. juli 2008 av GigaFlow Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Finner ikke noe flere bilder av S5 og Touran dessverre.. Jeg er generelt ikke så veldig fan av Momo-felger, og jeg synes det blir litt harry med de skruene som er plassert på hver side av eikene. Lite tips: Du får sikkert fikset felgene dine så de blir strøkne igjen for en 500 kroner ca. per felg. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Lite tips: Du får sikkert fikset felgene dine så de blir strøkne igjen for en 500 kroner ca. per felg. Østfold Felgteknikk. Koster 600kr da.. Men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå