Bjerknez Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Da har jeg kommet til det stadiet hvor jeg har begynt og titte på felger og dekk til bilen. Bilen blir levert med 17" alufelger m/piggfrie vinterdekk 225/45/17. Men jeg skal da også sef. ha sommerdekk på felg. Dette kjøper jeg ikke på Volkswagen, da disse er en del dyrere og utvalget noe begrenset. Det hadde derfor vert fint om dere kom med noen forslag om hvilke felger DERE synes passer til en VW Touran. Jeg var heldig å finne ett bilde ligner min bil på en prikk. Slik at det blir lettere for dere og kanskje finne felger som passer. Her er vertfall bilde av bilen slik den vil se ut (fargen er også riktig): Klikk dere inn på: Martin's felgspesialisten Velg biltype "VW Touran" (Fargen grå er desverre ikke tilgjengelig) Felgene skal være 18" og bilen senket. Skriv opp nummeret på den felgen dere synes passer bilen best. HUSK! Når man ser på KUN felgene... er det mange som er kule. Men det er ikke dermed sagt at de bør passe akkurat denne bilen. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg må si jeg syns at RS4-felgene er rå i 18"+ (nummer 42). Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg må si jeg syns at RS4-felgene er rå i 18"+ (nummer 42). 7412058[/snapback] Ingen som synes nr. 4 var noen kule? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Joda, Kobra er tøffe de også. Ihvertfall om du går for såpass store. Satte akkurat slike på en ny bimmer (også sølvfarget) på jobb, det ble faktisk utrolig bra. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nummer 24 var ikke så verst Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Syns nr4 blir litt kjedelig på en slik bil. Ville også gått for 19", siden hjulbuene er såpass store på disse bilene.. Men forslag; 1, 42, 43. RS4 og RS6 er ganske fete på disse bilene.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Syns ikke Martin's har noen fine felger på siden sin. Hvor mye har du tenkt å bruke på felger? Selv har jeg til overs å se en Touran med BBS Challenge. Endret 13. desember 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Denne tråden er gammel nå, men åpner den igjen da jeg trenger noen nye felger. Jeg har litt sansen for RS6 felgene... men er usikker på hva dere mener om dette? Er RS6-felgene litt oppbrukt, eller er dette ett godt valg? Er ellers åpen for ideer. Felgene dere anbefaler må passe en 2007 Touran med 50mm. senk og våre 8-8,5x19" Dekk har jeg allerede. Makspris for 4 stk. felger er 8.000 kr. Kan gjerne kjøpe brukt også, men det er ytterst viktig at felgene er 100% strøkne. Noen som har noe å komme med? Gjerne bildemontasjer slik at jeg får ett inntrykk av hvordan det kan bli. Kjør på folkens Endret 30. juli 2008 av GigaFlow Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vært noen klåfingra i nærheten av bilen din? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Vært noen klåfingra i nærheten av bilen din? Nja... var ett klåfingra autovern som snek seg innpå Og i den forbindelse så ble det også noen stygge hakk i begge felgene på høyre side. (samt hele bilens side) (Forsikringssak) Siden ikke de felgene jeg har nå selges lenger, så må jeg ha 4 stk. nye. Vil derfor prøve noen andre felger. Har som sagt kikket litt på RS6 felgene og liker disse ganske godt... men er åpen for innvendinger.... PS! Vil ikke ha svarte felger. Vil ha felger som ser litt "maskuline" ut. Helst 4-5 eker med eller uten kant. Endret 30. juli 2008 av GigaFlow Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er det noen grunn til at du går ned til 18"? Jeg ville valgt 19" om jeg var deg. Noen forslag: Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Har da ikke skrevet 18" jeg... Likte derimot den øverste felgen der best, men vil desverre ikke ha svart i felgen. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Har da ikke skrevet 18" jeg... Likte derimot den øverste felgen der best, men vil desverre ikke ha svart i felgen. Det står i førsteposten din at felgene skal være 18". Jeg tror ikke det er svart kant, jeg tror det bare er lyset som gjør at det ser sånn ut. Edit: Glem det, tenkte ikke over at førsteposten er gammel Endret 31. juli 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Har kikket litt på RS6 felgene jeg da... synes de er litt tøffe (for mange kanskje litt vanlige?) Hva synes dere om disse? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 De er fine, men her i Oslo begynner de å bli litt oppbrukt.. Jeg er mer fan av felger med kant personlig. Vurderer å finne meg noen 20" med stoor kant til BMWen Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er dette de som kommer originalt på Phaeton? Veldig tøffe. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Touran med 19" RS6: Litt kjedelig kanskje? Endret 31. juli 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Touran med 19" RS6: Litt kjedelig kanskje? Tja... men jeg tror de blir mye finere på min bil, siden den er sølvgrå.... Jeg liker ikke veldige blingbling felger jeg da.... De jag hadde var veldig fine i starten, men jeg synes det ble litt mye blingbling etterhvert. Vil ha noen felger som ser litt "maskuline" ut, samtidig som de er litt anonyme på en måte. De Helios-felgene likte jeg ikke... liker ikke doble eker. Hadde lignende felger på den gamle golfen min, og synes de var litt triste.... EDIT: Det skal sies at felger med kant SER litt mindre ut enn felger uten.... Men ja.. jeg liker felger med kant jeg også.... kunsten er bare å finne noen som ser kule ut og som sef. passer min bil. .... ? Endret 31. juli 2008 av GigaFlow Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Her er noen andre fra en Touran: Med kant: RS4 II felger: Aner ikke hva slags dette er: Helios: RS4 II igjen: Endret 31. juli 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå