runeah Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg vil ha et nytt kabinett! MEN jeg er av den late typen å jeg vil gjerne ha et ferdig moddet et... SÅ jeg har sett på Xaser II a5000a og er et hårstrå fra å skaffe det. SKULLE gjerne ha hatt et tips eller to . Hva gjør jeg ? kjøper eller er det kanskje noen kulere chassier dere kan anbefale eller bare gi meg url så jeg får se. rune Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Se sigg. I&S. Bildene yter ikke kabinettet rettferdighet. Det er mye finere enn bildene skulle tilsi. edit: ellers så har jo Lian Li mange stilie kabinetter som er mye finere enn Chieftec modden som Xaser II 5000/6000 er. Hvis du vil ha noe som er litt utenom det vanlige så gå for noe annet enn Chieftec/Xaser. _________________ MSI K7T Turbo, AMD AthlonXP 1800, 512MB TwinMos SDRam, Gainward Ti4200 Ultra, 3xWD1200JB I&S EYE916sc IBM Thinkpad T30 [ endret av Orjanp den 2002-11-20 09:06 ] Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Viller heller gått for ett Xaser II 6000. Koster litt mer men er utrolig mye stiligere og i tilleg veier det bare 5 kg:) Se test på http://www.overklokking.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå