SDWWE Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei alle sammen. Har kjøpt meg nytt storhylle er på utkikk etter ting og tang jeg kan pynte det opp med. Det er ei nokså stor hylle (3x2 meter) og har masse "småhyller". Det skal stå i stuen, og jeg trenger hjelp. Lurer derfor på om folk har noen gode tips eller forslag til hva jeg kan ha i min nye flotte hylle. Jeg har allerede bok og CD, DVD-hylle så det trenger jeg ikke ha der. Jeg har i hvert fall tenkt å ha et par gode vin i to av hyllene kanskje. For å illustrere har jeg lagt med et bilde av hyllen slik det ser ut, sånn ca. i hvert fall. Grov rask skisse by me. Men tenker på ting som er lett å få tak i, elegant, morsomme, kule, ja hva som helst som ikke er tulleforslag. Setter pris på alle tilbakemeldinger! Hilsen Stine D Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) En liten avdeling av hylla kan jo være låst med dette skiltet på da: Endret 3. desember 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvorfor kjøpte du en hylle med så mange små-hyller i, når du ikke viste hva du skulle ha i dem? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du kan jo ta litt personelige "små" ting som forteller litt om deg. Gjærne ting du lagde når du var liten osv. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Bøker, Cd-er Eller noe personlig noe Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tenk så koz nå i juletider å sette inn litt juledekorasjon. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har en hylle også som har mange rom som din, der har jeg f.eks.: Energidrikker fra Tsjekkia, favoritt ølen og selvfølgelig høytidelige dekorasjoner. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg ville satset på noe i fra Black Design Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har kjøpt meg nytt storhylle Hvor kjøpte du hyllen din egentlig? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I min hylle så har jeg 2 av kattene mine. Stoppet dem ut rett etter at de døde så jeg kunne ha dem med meg resten av livet. Vurderte en stund å stoppe ut en av hundene mine også, men jeg har desverre ikke plass. :\ Lenke til kommentar
SDWWE Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Takk for svar folkens, men kom gjerne med mer. Newt32: Mitt gamle skap ble ødelagt etter et "nachspiel-uhell", så jeg trengte et nytt. Og dette fikk jeg veldig billig av en vennine - så jeg slo til. Ikea blir bare mas og jeg har bilen på rep osv. Det var mest for å fylle opp plassen for jeg har liksom én ting å ha i hyllen per idag. ultimatedeskjet: Godt forslag, men jeg hater å måtte ta ned julepynten. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg latt juletreet stå til neste år. Kjøpte som sagt hyllen av min vennine. Faren hennes kjørte hele dåsa til meg også, svær som den var - kom jo ikke akkurat pakket. Torpern: Ok, mottatt. Vero_NiCa: Takk for tipset, skal se nærmere på det etterpå. DemonFudge: Hmm, litt skummelt for min egen del, men skjønner deg veldig godt. Hadde en katt, husker hvor lei meg jeg ble. Men jeg har ingen dyr per idag. Så jeg må først kjøpe et dyr og vente =) Takk for alle svar, Setter umåtelig pris på om folk fortsetter å komme med forslag! Stine D Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Utstoppede dyr er morsomt, du kan liksom stå foran dem å spørre om de vil være med ut en tur, da blir de så irritert:) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nei... skap er morsomme men kjenner jeg går litt tom for ideer. Du kan ta og ramme inn en penge seddel fra et annet land. Kjøpe en bunke med gamle sedler uten verdi, Eller noe sånt. Lenke til kommentar
SDWWE Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Nei... skap er morsomme men kjenner jeg går litt tom for ideer. Du kan ta og ramme inn en penge seddel fra et annet land. Kjøpe en bunke med gamle sedler uten verdi, Eller noe sånt. 7417943[/snapback] Ja, er vanskelig å komme på ting. Føler det samme selv. Har den pengeseddelrammen på jobben, er moro, men passer mer på kontor enn i stuen føler jeg. Har vurdert å sette på glassplater foran på noen av de minste hyllene og ha noe fancy bak. Type sjetonger eller slikt, bare noe kult å ha bak et slags monter. Noen som vet hvor man får tak i sånne småting som denne http://www.blackdesign.no/upload/Bilder/Pr...285/8523315.jpg Altså små figurer - ikke leketøy, men litt kule ting og tang. Småsteiner og pokersjetonger og slikt? Black Design var en fin butikk, veldig bra om noen vet om lignende butikker! Har også vurdert å kjøpe meg et microanlegg, det vil si CD-spiller med avtagbare høytalere jeg kan ha i to av hyllene, mens cd-spilleren står i en tredje. Tar opp litt plass. Men er så himla mange hyller! Stine D Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Goal, her har vi det! http://www.fanteri.com/category.asp?CtgID=3294 Tror det var slike ting du mente, det er mer på siden. Lenke til kommentar
SDWWE Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Goal, her har vi det! http://www.fanteri.com/category.asp?CtgID=3294Tror det var slike ting du mente, det er mer på siden. 7423529[/snapback] Ja, det var en meget bra side, tusen takk. Noen andre som har anbefalinger på sider å komme med? Det er ikke akkurat gadgets, går vel mer som "pynt og dekorasjon". Håper dere skjønner tanken. Nettbutikker er helt nydelig! Fint om noen har noen gode forslag. Stine D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå