remmm Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har en ting jeg lurer på. Om jeg får tilsendt et printscreen bilde av noen, og de har redigert bort noe av det som er på bilde, er det da i det hele tatt mulig og få den skriften tilbake på noen måte? Er litt vanskelig og forklare, så om noen lurer mere kan dere sende meg en pm, og jeg sender dere et eksempel. Takk uansett svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nei. Det vil seie, det kjem kanskje litt an på kor grundig det har vorte gjort, men om det er fjerna slik at ein ikkje ser teksten i det heile, so kan eg ikkje tenkje meg det er mogeleg. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Det er kun tegnet over med hvitt i paint... Ikke serlig grundig med andre ord.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det er grundig nok om ein ikkje ser antydning til bokstavane ein gong... Skulle det vore noko håp, måtte det berre ha vore lagt på ein svært liten blur, eller teikna over med tynn pensel, slik at berre halvparten vart dekt. Trur eigentleg du kan gløyme det, men kva er grunnen til at du vil gjere noko slikt i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vil nok bli vanskelig dette, ja. Dersom filen hadde vært laget med layers, hadde det vært greit nok, men det er ikke like greit når det er overskrevet i Paint. Av ren nyskjerrighet: Hva dreier det seg egentlig om? Goscinny Lenke til kommentar
remmm Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Fikk en print screen av en tvilsom fyr som skulle vise meg noe. Han tok prt scrn av noen nedlastinger i utorrent, men hadde fjernet navnene på det han lastes ned. Jeg er interessert i å finne ut hva det var for noe... Edit: du vet ikke om det går an å filtrere sånn at bare filer som er større enn 7.05 gb vises i søket på piratebay? Endret 3. desember 2006 av remmm Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Flyttes fra windows til ->digitale foto-> bildebehandling og programvare Lenke til kommentar
remmm Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Takk skal du ha, fant den ikke isted Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Dette er akkurat samme problemstilling som når man har utbrente områder, eller helt svarte områder i et foto. Da nytter det ikke å hente ut detaljer, da de detaljene ikke eksisterer i bildet. Glem de programmene du ser i filmer, de eksisterer ikke. Lenke til kommentar
remmm Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe, hadde ikke så store forhåpninger, men jeg ville ikke gi meg før jeg hadde spurt noen som hadde peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå