Avathar Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg driver å vurderer å kjøpe en ekstern disk siden den plassen jeg nå har på min bærbare blir i minste laget. Jeg trenger ikke de største på markedet siden mitt hoverdformål blir å lagre en del bilder og dokumenter, samt kanskje noen videoklipp. Rundt 150-200GB burde holde, kanskje enda mindre og. Jeg ønsker ikke å betale så altfor mye for denne disken (vil helst ende på en pris litt under kr 1000), men ønsker likevel å ha et visst nivå av kvalitet. Jeg så en ganske billig harddisk på elkjøp for noen dager siden av typen packard bell 160GB til kr 895kr (mulig det var kr 995), men ble litt skeptisk siden denne ikke var av et merke jeg har hørt så mye om i harddisksammenheng. Er det noen som har noen erfaring med denne disken og kan si om den er verdt kjøpet? Og er det noen som har noen gode anbefalninger ellers som passer de kriteriene som er beskrevet ovenfor? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Den Netshop har på juletilbud i dag er ok, kjøp den når de har fått oppdatert prisen. Ellers er det omtrent alltid noen som har ekstern harddisk på ukens tilbud, vanligvis maks 900 kr for 250 GB. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hva med å kjøpe eksternt kabinett og harddisk hver for seg. Da kan du selv bestemme GB, og kan lett bytte ut harddisk senere. https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=89 Endret 3. desember 2006 av Makky Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 MyBook fra WesternDigital er ganske god, koster ikke så mye heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå