..Bjørnar.. Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Har E61 i dag, men lurer litt på å bytte til E60. Kneika er at jeg i grunnen har litt sansen for tastaturet på E61. Veldig, Veldig sansen for det faktisk. Men så var det skjerm og oppløsning da.. Ser jo at E60 har skjerm på 352x416 pix oppløsning og med 16 mill farger. 16 mill farger har jo E61 også, men oppløsningen "plager" meg. Så da spør jeg dere som forhåpentligvis kan si noe om begge: Er skjermen en grunn til å bytte? Bruker masse e-post, surfer mye (bruker telefonen til 75% av all diskusjon.no-trafikk blant annet), driver med en god del tekstbehandling osv. Sett helt bort ifra tastaturet: Er skjermen grunn til å bytte? For eksempel: Surfing. Zoomer stadig ut til 75% på bilder samt minste tekststørrelse på E61. Null stress med det, men på E60 vil behovet for dette kanskje være borte pga den høye oppløsningen? Vil jo har mer "bilde" synlig på skjermen da? Men da er spørsmål nr 2. Vil jeg her oppleve å måtte zoome inn pga skjermens forholdsvis lille fysiske størrelse? For skjermen på E61 er jo overlegent stor? Ender dette med å å opp i opp på skjerm? Vil gjerne høre fra dere som har erfaringer fra begge. Andre råd med tanke på bytte mottas også med takk! Kun E60 VS E61 som er interessant. EDIT: Hva med batterikapasitet? E61 er jo overlegen på batteri kanskje? Endret 3. desember 2006 av ..Bjørnar.. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Dere som har erfaringer med KUN E60 er mer enn velkomne til å komme med innspill. Misforstå meg rett: Ønsker i hovedsak å høre folks sammenlikning, men har nå en gang E61 selv, så om noen med E60 har positive og/eller negative erfaringer de vil dele, så kom med dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå