|Argon| Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hei. jeg fikk akkurat tak i en ca. ett år gammel AMD maskin (AMD Athlon 1,2Ghz) som jeg hadde store forhåpninger om å klokke litt. Men når jeg gikk inn i BIOS for å voltmodde Cpu'n, fikk jeg ikke gjort en dritt. eneste jeg kommer inærheten av å å stille på V. er å gå inn på hardware monitor. der står det Vcore og alt det der, men jeg kan ikke stille på det. har noen ett tips om hva jeg må gjøre for å volmodde denne maskina? Lenke til kommentar
manpower Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Du må nok bruker jumpere!! Det står i hk manualen Lenke til kommentar
|Argon| Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 jumpere? har ikke så mye peil på datamaskiner altså, men takk for att du svarte. HK fulgte ikke med når jeg fikk maskina. Lenke til kommentar
daho Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 22:18, skrev |Argon|:jumpere? har ikke så mye peil på datamaskiner altså, men takk for att du svarte.HK fulgte ikke med når jeg fikk maskina. Hvordan kom du inn i bios uten hk?? Hk=Hovedkort Hvis du ikke har så mye peiling på datamaskiner og overklokking så anbefaler jeg deg og lese litt rundt på nettet. Å sette opp core v er ikke og overklokke, det er bare noe du gør for og få den mer stabil når du overklokker. Lenke til kommentar
|Argon| Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 jeg mente HK Manual. grunnen til att jeg vil vite hvordan jeg kan få stilt på Vcore'n min er at jeg skal overklokke, og da trenger jeg å gjøre CPU'n mer stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå