Left Blank Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Sa da har jeg gjort ferdig albumet mitt som kommer i januar/februar.. Her kan dere hxre noen av sangene, og gi kommentarer hvis dere vil Takk pa forhand.. Nedlast Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Får ikke linken til å fungere? Skjer ingenting (Opera). Er alltid interessert i å høre noe nytt Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm merkelig den funker fint nar jeg klikker pa den.. Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fikk lastet det ned jeg (firefox). Ganske bra saker. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Du har sansen for nydelige melodier, joltaire. Pianoet låter vakkert, spilles/programmeres vakkert, helheten er vakker. Kanskje noen av melodiene blir for merkelige/snåle, men det er jo litt av Coax-sjarmen. Escaping Princess er vel noe av det vakreste jeg har hørt fra deg, uten de snåle Coax-vendingene. Alice's Piano Lessons er som resten, minimalistisk og behagelig. Har vel ikke så mye mer kritikk, ettersom jeg tilfredsstilles ved musikkens enkelhet og miks. Eneste må være de få tilfeller av Coax-snålhet man finner her (hvorav de forekom hyppigere på Romulus, Cinematica osv), et eksempel på slike "snålerier" kan være helt på starten av Clouds. Ikke nødvendigvis negativt, men ikke nødvendigvis positivt heller Mulig det hele virker å ha for lite særpreg etter gjennomlytting, at det hele blir litt for monotont. Hvis albumet har flere og mer interessante melodier, kan du jo faktisk ro det hele i land (ps! Lag mer som Yann Tiersens "La Dispute", vær så snill) Den siste låta bød på litt variasjon i forhold til de forestående. Artig takt (3/4) og instrumentvalg gir en forfriskning i forhold til pianoet. Kan kritisere strykerne som dukker opp, selv om de er ganske Coax-typiske og drømmeaktige, noe som i seg selv ikke er negativt, syns jeg godt det kunne ha passet bedre med mer realistiske strykere til en låt som dette. Kan du spille piano, eller programmerer du? Blir nesten hele albumet i piano, eller legger du til trommer og andre dansbare electronica-elementer? Hvor gammel er du, forresten? Endret 6. desember 2006 av cun Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Ah, takk for kjempebra tilbakemelding.. Jeg kan desverre ikke spille piano.. Alt er programmert med akoustik piano og flstudio.. Neste album blir to cd'er, en piano/orkester greie, og en elektronisk (ser bortifra at begge er elektroniske egentlig da ) Er 25 ar gammel. Hele greia med piano er jo nettop melodiene og progresjonene, sa sitter a prover a fa til sa best jeg kan.. Tusen takk or gjennomlyttinga og tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå