ostov Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 heisann! Jeg prøver å logge meg inn på my nettbank. Jeg har aldri gjort det før. Det jeg stussa på er at jeg trenger en kode på 4 tegn. Er det noen som har peiling på hva det kan være. Jeg har sikkerhetskoden på et ark som jeg fikk av banken. Legger til et screenshot som kan gjøre det litt lettere å skjønne hva jeg lurer på Lenke til kommentar
czr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Sikkerhetskoden er vel ofte ett ark med 4 sifra koder, eller en liten dings som genererer koder. Personlig kode er noe du får når du er i banken og skaffer deg nettbank. Hvis ikke du har fått den, så må du nok ta en tur i banken på mandag og skaffe det. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Viss banken din bruker bankid så er det den lille boksen som du skal bruke(det kommer opp tall på når du trykker på knappen, noen av de krever at du setter inn korte ditt også) Har du ikke mottat de korta/lappene med 4 sifra kode eller den dingsen som har koder til deg så må du ta kontakt med banken din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå