Gå til innhold

8800GTX - tidlig fading av objekter i sourceengine

Kasu

Anbefalte innlegg

Ikke bare tid, men alfor ofte ender det i enten TD eller at jeg blir drept.

Væsrt er D2 - i gangen og om man prøver å finne noen under brua. D1 er litt bedre men sliter veldig under brua der også.

Mange ganger sitter jeg også lenge å ser på noe jeg tror er en tønne helt til jeg blir skutt av den. de er jo helt grå de også.

Så hissig man blir av css noenganger er ikke dette noe bonus.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problemet med mitt GTX, er latterlig irriterende, og det er ikke bare på dust2 det skjer. Det er en driverfeil, og det skal bli rettet opp.. Trodde først det var noe med innstillingene på grafikken, men det var det samme uansett.. Får krysse fingrene for at det blir løst snart.

Lenke til kommentar

Syns det er rart at nVidia ikke ser på dette som en feil med deres driver, men en feil med Source-motoren. Vi må med andre ord vente til at Valve sender ut en patch til HL2/CSS (siste HL2-patch var vel i April 2006..?), og ikke forvente at nVidia ordner opp med ny driver.

Får håpe det ikke tar for lang tid...

Lenke til kommentar
Syns det er rart at nVidia ikke ser på dette som en feil med deres driver, men en feil med Source-motoren. Vi må med andre ord vente til at Valve sender ut en patch til HL2/CSS (siste HL2-patch var vel i April 2006..?), og ikke forvente at nVidia ordner opp med ny driver.

Får håpe det ikke tar for lang tid...

7718756[/snapback]

Nå gikk jo ATi og Valve hånd-i-hånd gjennom produksjonen av HL2(edit: source motoren), så at man noen ganger oppdager ukombabiliteter på nVidia-produkter er vel ikke så rart? :) Var jo mye den samme problematikken, bare motsatt, mht. f.eks. Doom 3.

Endret av elf_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...