simalarion Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Ikke bare tid, men alfor ofte ender det i enten TD eller at jeg blir drept. Væsrt er D2 - i gangen og om man prøver å finne noen under brua. D1 er litt bedre men sliter veldig under brua der også. Mange ganger sitter jeg også lenge å ser på noe jeg tror er en tønne helt til jeg blir skutt av den. de er jo helt grå de også. Så hissig man blir av css noenganger er ikke dette noe bonus. Endret 13. januar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Har samme problemet med mitt GTX, er latterlig irriterende, og det er ikke bare på dust2 det skjer. Det er en driverfeil, og det skal bli rettet opp.. Trodde først det var noe med innstillingene på grafikken, men det var det samme uansett.. Får krysse fingrene for at det blir løst snart. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Rart men selv på de lengste strekningene på FY_ map så skjer det ikke hos meg Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hmm ... :S Det må jeg sjekke ut Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Syns det er rart at nVidia ikke ser på dette som en feil med deres driver, men en feil med Source-motoren. Vi må med andre ord vente til at Valve sender ut en patch til HL2/CSS (siste HL2-patch var vel i April 2006..?), og ikke forvente at nVidia ordner opp med ny driver. Får håpe det ikke tar for lang tid... Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Syns det er rart at nVidia ikke ser på dette som en feil med deres driver, men en feil med Source-motoren. Vi må med andre ord vente til at Valve sender ut en patch til HL2/CSS (siste HL2-patch var vel i April 2006..?), og ikke forvente at nVidia ordner opp med ny driver. Får håpe det ikke tar for lang tid... 7718756[/snapback] Nå gikk jo ATi og Valve hånd-i-hånd gjennom produksjonen av HL2(edit: source motoren), så at man noen ganger oppdager ukombabiliteter på nVidia-produkter er vel ikke så rart? Var jo mye den samme problematikken, bare motsatt, mht. f.eks. Doom 3. Endret 14. januar 2007 av elf_man Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ja ATI er nokk i alle fall ikke veldig lei seg for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå