rvenes Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 ja, faen! dette var irriterende.. Ser nå litt på formen på hoda på dudsene, om eg skal plaffe dei ned eller ei. Speler som regel på servere med ff på, slik at det er bare å skyte i veg. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bilder: Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Offtopic: Man kan se rimelig store forskjeller fra G7x serien til G80 i CS:S! Litt morro! Visste ikke det var så store forskjeller... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Kan du knipse eit skjermskudd? Og da seff i samme possisjoner som vi får fadingsproblemer! Endret 5. desember 2006 av Cornel Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I morgen legger jeg ut Du kan se forskjellene i HL2:EP1, i 8800GTX ytelse tråden! Er ikke like store forskjeller der men, det er da noe! Som sagt legger jeg ut i morgen, etter kl 4. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sitter selv med 1900xt i dag og lurer på å oppgradere til 8800 men lurer på om forsjellen er veldig stor feks i BF2 som er min favoritt..beklager ot men må bare spørre..hvordan opplevde du overgangen til 8800 kortet.?(tror nok det kommer drivere som kan bedre "feilen" du viser til.) Hvordan opplever du støynivået på korta..? 7413188[/snapback] Er ingen forskjell. Du ser ikke forskjellen mellom kortene før du setter deg ned med ett DirectX10 spill som gir støtte for Shader Model 4.0. Sitter selv med ett 7900GTX og har like bra om ikke bedre grafikk enn bildene vist her. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1524 Hmm... Noken som har testa denne drivern ? Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Laster ned nå Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Problemet i CSS vedvarer i hvrt fall med den nye driveren Lenke til kommentar
Intern Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Æsj, så kjedelig! Syns de kan fikse det før jeg skaffer meg 8800GTX eller bedre (etterhvert). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hmm så selv XP driverne til 8800 er ganske buggy ennå? Håper de fikser det før de legger for mye vekt på Vista driverne. Lurer på hvordan de vil prioritere driverutviklingen/bugplukking for Vista vs XP fremover. Men det er ikke noe annet å forvente heller at når man såvidt rekker å få kortet ut på markedet, at driverne skal være "ferdige". Men er dere ovebevist om at alle feil dere støter på er et driverpoblem og ikke spillet selv som må slippe en patch ift. 8800? Endret 5. desember 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Hmm ... de nye driverne ga meg 3 fps mindre i F.E.A.R. :S Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 http://www.nvidia.com/content/license/loca...nxp_english.exe Kanskje disse hjelper? Skal av å teste nu!... Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) i siste driver til g80 så finner du dette som problem. på nye driver på nvidia : Version: 97.44 Half-Life 2 Lost Coast: GeForce 8800 GTX fog looks different than GeForce 7900 GTX fog, and dynamic shadows look solid black. The GeForce 8800 GTX image quality matches the Microsoft Reference Rasterizer. This issue may affect other Half-Life 2 based engines such as Counter-Strike Source and Half-Life Episode 1. NVIDIA is working with the application developer to try to patch their application Endret 9. desember 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, det såg ut slik som før... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Så sinnsykt irriterende Men i alle fall bra de gjør noe med det Endret 9. desember 2006 av Sir Eatsalot Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 *Bump* Noen som har funnet en løsning på dette? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja akkurat dette har jeg og merka.. Kan det ha noen med at jeg kjører 1600x1200, AA på 16xQ og AF på 16x eller kanskje det er HDR som gjør det ? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Nope, men rykter jeg har hørt er at dette er et problem valve\steam må fikse. Det kan nokk ta sin tid med andre ord. Problemet er et j... stort handikapp når du er klin nødt å reagere på 1 hundredels sekund. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja det blir litt teit å måtte se på radar hele tia. Uten headset så er det ihvertfall ett slit. :S Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Har nesten vent meg til det nå, men sliter fortsatt litt på steder som f.eks. platå på B på DD2 hvis folk kommer i mørk, det tar liksom litt ekstra tid før jeg får reagert på grunn av den jævla tåka =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå