Gå til innhold

Zen Xtra død:P, trenger ny spiller..

Anbefalte innlegg

Hei!

Zen Xtra spilleren min døde nå nylig, eller rettere sagt batteriet røyk. Så om det er ingen som vet om det er mulig å få tak i batteri til denne så blir det nok en ny spiller :).

Jeg har en walkmanphone og en annen mini-flash spiller. Derfor vurderer jeg egentlig alle spillere fra 4gb og oppover. Trenger ikke mer en 30 gb. Etter å ha lest litt rundt forbi har jeg kommet frem til noen modeller som virker bra:

Ipod Video 30gb, Veldig gjennomført og er ikke for stor, men den kan jo ikke spille så mange formater både når det kommer til video og musikk

Ipod Nano, Svært liten, ellers ikke veldig bra. Dårlig lyd?

Creative vision:M, Billig, god skjerm, god støtte for mange formater...etc. Stor og tung

Creative Zen V Plus, Liten og har "alt". Nano konkurrent.

Det er altså disse jeg har sett på hvilken er best?? Jeg skal bruke den som min hovedspiller og lyden bør være rimelig god, den skal ikke brukes til jogging og lignende.

Har hørt at Creative sine spillere ikke legges etter artist. Hvis dette stemmer utelukker det kanskje Creative fra listen min.

Ellers så lurer jeg på om det er den 6. generasjons ipod som selges på Komplett og ikke 5.

På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke hvor du har fått vite at Creative ikke kan sortere etter artist, det er bare piss. Det går veldig fint.

Er vell Ipod G5 som har video...

Creativene slår Ipod'ene på det med specs.

Men du burde ta en titt på Sandisk sin Sansa e200 serie...

Edit: Fant en norsk nettshop som solgte Xtra baterier. LINK

Jeg har aldri hørt om denne nettbutikken...

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hvor du har fått vite at Creative ikke kan sortere etter artist, det er bare piss. Det går veldig fint.

Er vell Ipod G5 som har video...

Creativene slår Ipod'ene på det med specs.

Men du burde ta en titt på Sandisk sin Sansa e200 serie...

Edit: Fant en norsk nettshop som solgte Xtra baterier. LINK

Jeg har aldri hørt om denne nettbutikken...

7412655[/snapback]

Takk for svar! :)

Har sett på batteriet, men da koster det vel rundt 400 kr med frakt og da vil jeg heller ha en ny spiller :) .

Angående det med at creative sin spiller ikke kan sortere med artister og slikt så tenkte jeg egentlig på på dette med "tags" :hmm: .

Hva ville du anbefalt av creative zen v plus og creative vision: M

En ting til: Følger det med 230-volts lader på creativen? Og hvordan er egentlig softwaren, Zen Xtra'en min følte jeg var litt ustabil til tider, dette liker jeg ikke :no: . med den gamle spiller var det bare å ta ut batteriet når den ikke svarte, men med vision:m er visst dette ikke mulig.

Har endel wma sanger i samlingen min og dette vil jeg helst få innpå uten problemer....

Lenke til kommentar

Creative Spillerene du nevner er meget gode spillere. Programvaren til Creative syntes jeg selv er meget god. Jeg har aldri hatt prolemer med den.

Følger ikke med 230-volts lader, dette må du kjøpe vedsiden av. Koster vell en 2-300,-

Hvis du har en lader til en din gamle Creative skal du kunne bruke denne, da alle Zen modelene bruker samme lader.

Lenke til kommentar
Creative Spillerene du nevner er meget gode spillere. Programvaren til Creative syntes jeg selv er meget god. Jeg har aldri hatt prolemer med den.

Følger ikke med 230-volts lader, dette må du kjøpe vedsiden av. Koster vell en 2-300,-

Hvis du har en lader til en din gamle Creative skal du kunne bruke denne, da alle Zen modelene bruker samme lader.

7413043[/snapback]

Ok, ja har vel lader ja. Trodde bare man fikk med lader med vision:M, men ikke til zen v plus. I hardware sin test av spilleren så var jo dette med i bundelen :cool: .

Min gamle lader er en slik svart lader og ligner ikke helt på de nye laderen så jeg er ikke helt sikker på om den passer. Hvis jeg alikevel må ha lader er det jo like greit å kjøpe den fra spaceworld. da kan jeg velge alle fargene og det følger med lader for 2300,-kr tror jeg :D .

Takk igjen!

Lenke til kommentar
Trodde ikke det fulgte med lader jeg :hmm:

7415211[/snapback]

Er ikke sikker jeg da : /

Uansett, så lurer jeg på om jeg skulle kjøpt creative zen v plus. 1350kr på komplett! :dribble:

Noen formeninger.....da blir det konvertering av alle sangene mine....til wma. har ikke mer enn 3gb sanger uansett....

Jeg må bestemme meg idag...tilbudet går ut ved midnatt gjør det ikke.

Det står: Til 24:00 søndag eller så langt lageret rekker". Den vil vel uansett bli satt tilbake i pris på mandag? eller?

Lenke til kommentar
Det er jo en grei pris, men hvis du får mer musikk har du jo ikke plass...

7416079[/snapback]

Er på en måte det, men kan jo konvertere alt over til wma.....

Vision: M har bedre plass ja, men den er større, blir mye fortere ripete, dyrere...osv.

8gb utgaven av zen V plus er såpass mye dyrere at jeg ikke vet om det er vits å legge ut såpass mye ekstra peng........en mp3 spiller skal jo også fraktes rundt :hmm: .

Uff, skal ikke være lett heller...Film kommer jeg nok ikke til å bruke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...