radier999 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har selv vert i den situasjonen du er i nå, men er bare 17 år! Ble mye mobbet på baren skolen og en del på u.skolen, men et lite tips; Viss du er kristen, (du trenger ikke være det heller) oppsøk en ungdomsklubb, eller en menighet med unge folk, der blir du nesten garantert tatt godt i mot! Det ble jallefall jeg, men så holder u-klubben som jeg oppsøkte til i Rogaland da Så prøv lykken! Kan ikke gå andre veier en oppover etter min mening! Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ikke for å være frekk eller noe som helst... men hvis du har lyst på venner.. ikke bli helt hyper kristen. Jeg tror at ett problem dere har til felles..det er rett og slett at dere syns synd på dere selv! Ta dere sammen gutter! Rak i ryggen! Gå med hodet høyt og ikke ta til dere noe dritt fra andre! Er det noen som mobber dere så bare gi dem en midt på nesa! Det er DER dere kan begynne ALLER først! Det hjelper ingen å sette seg ned og begynne å grine og tenke på hvor dritt alt i dette livet er. (Les forøvrig innlegget mitt på forrige side) Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det står respekt av å ha en tro som er hinsides alt annet. Det er på en måte vis a vis med den største interesse. Av den grunn må du tenke som mange andre. Man kan ikke nekte fyren å være hyperkristen, men man må være litt tilbakeholden. Jeg holder med Sportsklubben Brann, for eksempel, og jeg bor i Rogaland. Jeg er helt seriøs nå så det er ingen grunn for å komme med morsomheter. Jeg driver ikke å bretter ut om Brann til alle og enhver. Man kan holde ting litt for seg selv, for det er en personlig egenskap å ha en brennende interesse. Jeg synes du skal fortsette med dette, gå i kirka når du vil for min del, men du trenger ikke brette det ut for alle heller. Og med det mener jeg ikke at du skal skjule det heller. Vær heller litt stolt over det. Nå skal det sies at jeg bare leste de to siste postene, så hvis jeg bommer totalt, tar jeg forbehold mot det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå