Gå til innhold

Texas Chainsaw Massacre The Beginning


Fanta4free

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest noen ekstremt positive anmeldeser av filmen. Tror de fleste var middelmådige eller dårlige omtaler av filmen. Har ikke sett remaken ennå, men tror jeg skal vente med det til etter jeg har sett TCM: The Beginning, som er en prequel til TCM remaken. Tviler egentlig sterkt på at den kommer på kino i Norge, du får nok vente til den kommer på DVD.

Lenke til kommentar
En sånn film kan være så dårlig som den vil, men det hindrer den ikke i å få publikum. og det er publikumsuksessen som bestemmer om den kommer til flere land. Ikke anmeldelsene.

7426811[/snapback]

 

Enig, men det er også mange publikumsuksesser som ikke kommer til Norge!

 

Når det er sagt

Tror nok ikke denne kommer på kino i Norge. Selv om det står premieredato: nyttårsaften på filmbyen :p

http://www.filmbyen.net/film.php?do=show&id=823

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vold og galskap er ikke noe som en gjør en film dårlig i mine øyne. Det er rett og slett det at filmen ikke lever opp til tittelen The Beginning, slik jeg har forstått det. Jeg forventer en bakgrunnshistorie for hvordan Leatherface ble Leatherface, det kommer visstnok aldri. I tillegg er visst filmen veldig lik remaken fra 2003 (?). Originalitet er alltid noe som scorer høyt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Remaken var jo egentlig ganske lik originalen, jeg tror jeg vil gå så langt som å si at det er en av de få remakene som har holdt seg på (ca) samme nivå som originalen. Så det at den er lik remaken er ikke dum i kvalitetsstand, men hvis den ikke tilfører noe mer til serien er den helt unødvendig. Blir interessant å få sett den.

Lenke til kommentar
Helt enig med xkharonx!

Skal ikke si at den er dårlig før jeg har sett den, men jeg har også fått et inntrykk av at den er ganske lik 2003-remaken!

Da ser jeg heller dokumentaren om Leatherface!  :p

7679575[/snapback]

 

er det lagd dokumentar om han?? :love: den må jeg se, hva heter den da?

7682649[/snapback]

Hehe... Vel, den handler egentlig om den ekte "Leatherface" (Ed Gein) :p Dokumetaren er å finne som ekstramateriale på 2003-remaken! (Ed Gein: The Ghoul Of Planfield)

Endret av Mobilfriken
Lenke til kommentar
Helt enig med xkharonx!

Skal ikke si at den er dårlig før jeg har sett den, men jeg har også fått et inntrykk av at den er ganske lik 2003-remaken!

Da ser jeg heller dokumentaren om Leatherface!  :p

7679575[/snapback]

 

er det lagd dokumentar om han?? :love: den må jeg se, hva heter den da?

7682649[/snapback]

Hehe... Vel, den handler egentlig om den ekte "Leatherface" (Ed Gein) :p Dokumetaren er å finne som ekstramateriale på 2003-remaken! (Ed Gein: The Ghoul Of Planfield)

7683704[/snapback]

 

ahhh stemmer ;)

Lenke til kommentar

Har sett den.

 

Vil si at den er mye bedre en remaken ifra 2003.

 

Mye mer spendene scener , masse gørr ( glemt remaken , denne er MYE værre )

De fleste skuespillerene gjør en god jobb.

( "politi" sjefen er bare en fantastisk karakter )

 

Man går mer inn i Leatherface sin forståelse og oppbygging. Noe jeg synes var bra , for det gav liksom litt mer følsom scener som gav mer enn blod og gørr

 

Helt grei grøsser , 7 / 10 ifra meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...