Howard Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ber og ber om at jeg vinner i dag. det hadde vært så utrolig deilig, må ha nytt hovedkort da mitt gamle er dødt. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Enkel. Håpe håpe å vinne denne gangen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Var alt for enkel ! Hadde vært fint med noe vanskligere noe så det ikke hadde vært så mange som hadde svart og større sjangse for å vinne De som vinner for de vite det i løpet av dagen eller må de vente til den 24 med å få vite det ? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Trenger nytt hovedkort jeg også, mitt er rett og slett dødt. Mitt svar er altså avgitt, og jeg krysser fingrene. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ohhh, nice premie idag gitt . Vi får håpe jeg ikke vinner, da blir jeg jo nødt til å slenge ut penger til både ny cpu og ram Riktig svar ble likevel avgitt idag og Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Håper jeg vinner for en gangs skyld. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Håper jeg vinner for en gangs skyld. 7411451[/snapback] Vel alle håper vel de vinner uten om Sablara da trenger nytt hk jeg og, men sikter til 680i men et test kort hade vært kjekt .... Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nice premie, jeg trenger sårt et nytt HK så sier gladlig jatakk til det der. sablabra: vi kan sikkert orden det sånn at jeg får det om du vinner så slipper du og bruke masse penger på ny hardware Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ooh *vil ha* er en god start til en ny pc. lever sitt eget liv denne som jeg har nå Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 håpar at eg vinner, for då kan eg "presse" forledrene mine til å kjøpe C"D CPU til meg Lenke til kommentar
meron Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Dette har vi bruk for Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Fin julekalender. Jeg får bare sjokolade og klistremerker i den jeg har her hjemme. *hmfr* Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Når får vi vite hvem som vant? En gang i uka eller no sånt? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Når får vi vite hvem som vant? En gang i uka eller no sånt? 7414727[/snapback] Quote fra artikkelen: "Vinneren annonseres i en egen artikkel ukentlig i adventstiden" Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Excellent... Trenger et kick for å gå over til Core 2.... Denne er min, folkens Endret 3. desember 2006 av ibrotha Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Excellent... Trenger et kick for å gå over til Core 2.... Denne er min, folkens 7415138[/snapback] det er alltid lov å håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå