curly4ever Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er det 18-års grense? Synd for meg idag altså(jeg kommer ikke til å vinne uansett på grunn av min sene deltakelse) Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 jeg kommer ikke til å vinne uansett på grunn av min sene deltakelse Når man legger inn sitt svar har ingenting å si. Det viktigste er at du svarer korrekt det døgnet de enkelte konkurransene er aktive. Den som svarer ett minutt før konkurransen er over har med andre ord like stor sjanse for å vinne som den som svarte ett minutt etter at konkurransen startet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 TST: Når trekkes vinnerne? En hver dag, eller alle til slutt? Og er det mulig å vinne flere dager, eller er det én dag pr. pers? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 det er mulig å være med hver da og vinnerne for vite det i slutten av uken, men når de blir trekt vet jeg ikke ... Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 TST: Når trekkes vinnerne? En hver dag, eller alle til slutt? Og er det mulig å vinne flere dager, eller er det én dag pr. pers? 7417488[/snapback] De første vinnerne er trukket nå: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675482 Det er naturligvis en teoretisk mulighet for å vinne flere dager, men med over 2400 deltakere per luke skal det godt gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg