TST Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den tredje luken i årets julekonkurranse er ikke noe for lettskremte lesere. Innenfor ligger den første tilleggspakken til F.E.A.R. Les mer Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 hah, svarte pån når klokka viste 00:00 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Svarte 00.36 jeg Denne gangen skal jeg vinne. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nå vinner jeg nok, skal dere se! Hadde helst sett at jeg vant Viva Piñata, men hey, jeg sier ikke nei takk til F.E.A.R. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er litt dumt at det er tillegg set da ikke alle har F.E.A.R. Kanskje legge med det også ? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Syntes det er litt rart at julekalenderen skal inneholde gaver som har 18+ grense mens den average forumsbruker, etter min statistikk, er 17 Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har det fra før men sier ikke neitakk til enda ett Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Syntes det er litt rart at julekalenderen skal inneholde gaver som har 18+ grense mens den average forumsbruker, etter min statistikk, er 17 7411600[/snapback] Fungerer den 18+ merkningen som en grense? Trodde bare det var anbefaling..? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Denne gangen har jeg tenkt å vinne, så dere andre kan bare glemme å vinne:P Lenke til kommentar
baltie Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Syntes det er litt rart at julekalenderen skal inneholde gaver som har 18+ grense mens den average forumsbruker, etter min statistikk, er 17 7411600[/snapback] 17 år? Jasså? Hvordan kom du frem til det? Men med samme tankegang så kunne man sagt at det var rart at julekalenderen skal inneholde gaver som krever en kjapp PC med et bra grafikkort. Eller et konsollspill. Uansett, man velger selv om man vil være med på konkurransen. Er man ikke gammel nok eller ikke har riktig utstyr, så er det helt sikkert mulig å få byttet det med noe annet på hw sitt bruktforum, solgt det på andre onlinetjenester eller sette inn en god, gammeldags avisannonse. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I den ånd vil jeg klage på første luke, siden jeg ikke har XBox 360. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I første luke kunne man da vinne en Xbox360 attpåtil... Men siden det i nesten alle konkurranser hvor man kan vinne Xbox360 spill kan vinne en Xbox360, kan det ikke da følge en PC med PC-spillene? En annen ting; Kunne dere prøvd å stille litt vanskeligere spørsmål og gjerne ett eller to til. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 I første luke kunne man da vinne en Xbox360 attpåtil... Men siden det i nesten alle konkurranser hvor man kan vinne Xbox360 spill kan vinne en Xbox360, kan det ikke da følge en PC med PC-spillene? En annen ting; Kunne dere prøvd å stille litt vanskeligere spørsmål og gjerne ett eller to til. 7412632[/snapback] Blir vel litt forskjell da, sier seg vel selv at man har pc når man henger på gamer-forumet Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 17 år? Jasså? Hvordan kom du frem til det? Jeg har skrevet en fagartikkel basert på en massiv spørreundersøkelse. 9/10 deltagere på spørreundersøkelsen kom fra forumet og deltagerenes gjennomsnittelig alder var 17.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Er litt dumt at det er tillegg set da ikke alle har F.E.A.R. Kanskje legge med det også ? Har du i det hele tatt lest artikkelen? :-) Syntes det er litt rart at julekalenderen skal inneholde gaver som har 18+ grense mens den average forumsbruker, etter min statistikk, er 17 7411600[/snapback] Vi kan ikke la vær å dele ut premier med 18-års aldersmerking (altså anbefalt aldersgrense) fordi noen av leserne er under 18. Men jeg la til at man måtte være over 18 år for å delta, så har vi vårt på det rene. I første luke kunne man da vinne en Xbox360 attpåtil... Men siden det i nesten alle konkurranser hvor man kan vinne Xbox360 spill kan vinne en Xbox360, kan det ikke da følge en PC med PC-spillene? Vi har ikke gitt bort noen Xbox 360 i første luke. En annen ting; Kunne dere prøvd å stille litt vanskeligere spørsmål og gjerne ett eller to til. Vi kan godt vurdere å heve terskelen litt, men 10% har faktisk svart feil på de siste to lukene. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Er litt dumt at det er tillegg set da ikke alle har F.E.A.R. Kanskje legge med det også ? Har du i det hele tatt lest artikkelen? :-) Upps så det nå ... Trodde det baer var extraktion point Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Nå vinner jeg, helt sikkert... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Sweet, har lyst å vinne dette ja. Skal eg vere heldig eingang i år hos gamer, kan det bli i dag. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Den som måtte vinne, legg et innlegg her da Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 @TST: Så det nå (at man ikke kunne vinne en Xbox 360 i første luke). Jaja, så feil kan man ta, jeg var bombesikker på at man kunne vinne Xbox360 der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg