Kjell Ruben Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei. Kanskje sitter det noen her med informasjon om noe jeg har mistet helt taket på, LCD. Jeg trenger en ny skjerm og den ønsker jeg skal være LCD fortrinsvis 19" Jeg kan legge max 8000kr i skjermen, men setter strenge krav til tone og kontraster. Er dette oppnåelig? Har noen ønsker å det er at det skal være 10 eller 14 bit pr kanal og den må være hardware kalibrert. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har en anelse om hva dette betyr, men har blitt forklart at dette er lurt. Så, har dere noen forslag til merker og modeller som kanskje kan være bra nok? Vennlig Hilsen Kjell Ruben Strøm Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vil ihvertfall annbefale å kjøpe en skjerm med hardware kalibrator, eller bruke penger på å kjøpe en separat. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Eizo sine skjermer skal være veldig gode for de som krever veldig komplett fargegjengivelse. Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) du kan jo se om noen av disse opfyller kravene: Her kansje noe slikt Endret 5. desember 2006 av Mikkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå