Hoggorm1 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hei, La inn XP SP1 og nå tar det laaang tid fra jeg trykker på IE til det faktisk kommer opp. Og når siden lastes er IE fryst. Hver gang en ny side lastes fryser det helt til alt er lastet inn. Det fungerte fint før, og maskinen fungerer utmerket ellers. Avinstallerte SP1 uten at det hjalp noe. Hjælp 1,7 Celeron 256 2700 DDR Shuttle Barebone boks Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Sjekk at du ikke har noen store bildefiler liggende! Det hadde faren min, og alt monga der. Sletta dem og det ble ordna. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Sjekk at du ikke har noen store bildefiler liggende! Det hadde faren min, og alt monga der. Sletta dem og det ble ordna. Lenke til kommentar
kjellk Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Har det samme problemet etter jeg la inn SP1 Kjell Lenke til kommentar
MadMike Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hva er SP1? Tror det skaper problemer her og..? Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 22:55, skrev MadMike:Hva er SP1? Tror det skaper problemer her og..? sp1 = service pack 1. (for xp regner jeg med). Dette er en samling av alle oppgraderingene hittil, til os`et satt sammen til en stor installasjonsfil. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hadde samme problemet, tok å avinstallerte SP1. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Mitt generelle inntrykk av IE6 er at det er bare er en stor forverring av IE5. Den suger masse minne og cpu i tillegg til å være treig. Og for hver eneste patch jeg installerer blir den treigere og suger mer minne og cpu. Hva som skjer om jeg installerer sp-1 tørr jeg ikke tenke på engang. sp-1 holder jeg meg uansett langt unna, da den signerer mp3 filer. Og mp3 filene mine skal microsoft holde seg langt unna :wink: Lenke til kommentar
aschj Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Da IE6 kom til Windows 98 var den fantastisk mye kjappere enn 5.0 og 5.5. Jeg regner med den er det fortsatt. Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Å innstallere SP1 til WinXP er sannsynligvis noe av det dummeste du kan gjøre. Den fucker opp kapitalt. Skulle vært forbudt ved lov å kalle den SERVICE-pack... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå