Schnickaschnicka Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har et spill på pc'en, nærmere sagt en fil av typen mdf. står nfscarbon.mdf Hvordan installerer jeg denne? er ikke en zip fil. Hva må jeg ha for å installere det? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Dette er vel et CD/DVD-image. Prøv med f.eks. Daemon Tools. PS: Jeg antar at dette er en backup av et spill du allerede eier. Hum.. ja. Endret 2. desember 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Eller så har vi en som ikke har lest retningslinjene og jeg tror denne posten vil få en kniv i hjertet om ikke lenge, . Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Siden du ikke vet hvordan du bruker filen har du neppe lagd den selv, ergo blir tråden stengt så snart en moderator ser den. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg