Ingeniørstudent Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Lvl'er opp min warlock alt, og lurer på hvor jeg kan lære staff? Har hørt noen sier UC, men har vært hos 'Weapon master' og han kan ikke lære meg noen ting. Er horde Lenke til kommentar
Veta Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er Weapon Master, men du må dra til Thunder Bluff Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 ehm nei? Du lærer og bruke staff i Orgrimmar... TB lærer du bare Mace Lenke til kommentar
Veta Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 lawl, jeg lærte meg staves i TB hvertfall. Bare spør hvilken som helst Weapon Master Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er ganske sikker på at man lærer å bruke staff i orgrimmar.. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er ganske sikker på at man lærer å bruke staff i orgrimmar.. 7410818[/snapback] This man speaks the truth. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er ganske sikker på at man lærer å bruke staff i orgrimmar.. 7410818[/snapback] This man speaks the truth. 7410898[/snapback] håper nå det, siden jeg faktisk ikke kan en dritt om wow spilte meg til level 8 når det kom ut, siden da har jeg ikke rørt wow Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er ganske sikker på at man lærer å bruke staff i orgrimmar.. 7410818[/snapback] This man speaks the truth. 7410898[/snapback] håper nå det, siden jeg faktisk ikke kan en dritt om wow spilte meg til level 8 når det kom ut, siden da har jeg ikke rørt wow 7410912[/snapback] En lvl 8 Orc warrior, som har mistet øksen til :!: :!: Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg lærte staver i Thunder Bluff når jeg var level 20ish (Crescent Staff ) ihvertfall. Men det er godt over ett år siden... Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg mener også at det er i Thunder Bluff man lærer seg stav, var iallefall der jeg lærte det da jeg lvla, for en god stund siden xD Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 ok, har sjekket det ut nå. Man kan lære det i både Orgrimmar og i Thunder bluff btw, takk for alle svar! Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Alternativet er jo å begynne på aikido... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå