Husee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Usikker på posting, please flytt den hvis den skulle vært under helse. Er 15 år ca 175 og veier 53kg. I tillegg trener jeg styke 2 ganger i uken. Skulle gjærne gått opp i vekt, jeg spiser frokost 1 grovbrødskive med skokade pålegg og et glass melk. Skolematen er somregel 2-3 grovbrødskiver med ost og skinke. Etterskolen er det 1-2 grovbrødskiver med div pålegg. og tiltider en joghurt. Middag. Somregel Sunn mat siden mor er veldig opptatt av dette,Kjøtt/kylling/pasta/fisk spiser fisk 1-2 ganger i uken. Tar ingen kosttilskudd. Som dere sikkert ser er jeg ikke en stor spiser og tror ikke jeg kan klare eller har kapasitet til å holde meg til de diettene som lå ute på treningsforum.no Så hvis det er noen som har noen tips så sier jeg mer en gjerne ja takk = ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Sunt fett og proteiner er fint når man skal legge på seg. Fet fisk f.eks. inneholder mange nyttige stoffer for kroppen i tillegg til at det er kaloririkt. Det gjør også nøtter, avocado og liknende. Det viktigste er bare å ikke begynne å spise usunt (junk, mettet fett, sukker etc) for å legge på seg, det har ikke kroppen godt av! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tunfisk og egg 7410865[/snapback] Tunfisk og egg er ganske bra proteiner. Prøv å sett opp et spiseprog med 5-6 måltider med tunfisk, egg, fisk, kylling, brød, havregryn osv. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Er ikke noe fan av Egg og værfall ikke fiskeprodukter på brødskifa.. men speil egg og kokt egg på brødskiva skal jeg klare å få i meg =D Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tunfisken tar du bar, rett ut av boksen. Kok eggene, går vel for det samme, men steker du dem( fett , krydder osv) tror jeg hensikten faller litt bort.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvis du liker laks eller makrell, for eksempel, så er dette også sunn fet fisk. Går an å bruke sunne oljer (olivenolje, rapsolje etc) i mat for å tilsette ekstra kalorier, i tillegg til at de inneholder sunne fettsyrer for kroppen. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Skjønner godt at du ikke legger på deg med det matintaket der. Hvis du skal ha ett enkelt tips, Spis 1-2 brødskiver ekstra til frokost. Ta med ett par ekstra skiver på skolen og eventuelt spis 2 ganger i løpet av skoledagen hvis du får det til (eller spis alt i ett måltid) Etter middag står det ikkeno, spiser du ikke etter middag ? Hvis nei, begynn å spis kveldsmat. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Kommer litt annpå om jeg spiser kveldsmat kommer an på om jeg er sulten.. Takker for mange gode svar! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Kommer litt annpå om jeg spiser kveldsmat kommer an på om jeg er sulten.. Takker for mange gode svar! 7413529[/snapback] Du skal spise så mye og ofte at du aldri skal være sulten mellom måltidene Endret 3. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 7413529[/snapback] Du skal spise så mye og ofte at du aldri skal være sulten mellom måltidene 7413749[/snapback] Skikkelig hurra-oppskrift for emaljen på tennene Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 7413529[/snapback] Du skal spise så mye og ofte at du aldri skal være sulten mellom måltidene 7413749[/snapback] Skikkelig hurra-oppskrift for emaljen på tennene 7414818[/snapback] Hva har emaljen med å gå opp i vekt å gjøre? Man spiser jo uanset ikke usunt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå