LtdEdFred Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kan man ta "skjermbilder" i Mafia? Isåfall, hvordan? [ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-11-17 19:18 ] Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg regner med at du kan ta skjermbilder i mafia slik som i alle andre spill. Mens du spiller bare trykker du på knappen der det står: PrintScrnSysRq.(den knappen er ovenfor delete og insert knappen) etter det går du til et program som kan vise bilder eks. paint. Håper det var slike ''skjermbilder'' du tenkte på. :wink: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Ja det var det jeg siktet til. Håpte bare på at det var en innbygd funksjon så jeg slapp å drive a Alt+Tab'e hele tiden. Dreve med det i GTA også. Er litt klønete (Ikke vanskelig, men klønete) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Søk søk etter et program som heter HyperSnap-DX Dette er et program til å ta MANGE skjermbilder, med egen knapp. Ligger en tråd her på forumet, under programmer. Søk litt på Skjermbilder eller Screenshots _____________________________________________ Woha Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Det finnes flere programmer som gjør dette. Du kan sjekke http://www.tucows.com, der ligger det mange programmer av ymse slag! :smile: Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Isj. Må jeg ty til tredjepartsprogrammer :sad: Da kan det være det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå