WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) frelsearmeen.. Aldri hørt om den butikkkjeden før. Hvor ligger det hen?Kanskje jeg kan ta en titt der en gang. Tillat meg! frelsesarmeen.. vet ikke hva det er, tror det ligger et sted i Bergen har jeg hørt. Men tror det er det samme som Cubus og Carlings? Joda, vi kan ta oss en titt.. Vet ikke hvilken gate i Bergen det ligger i.. Men vi får ta oss en tur, en gang vi er i bergen.. Endret 2. desember 2006 av WhiteDragon Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Haha... Jada, det er tydeligvis mulig å ikke få med seg noe absolutt ALLE vet. :!: Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 :!: Den var nesten syk.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Seriøst? Håper vedkomene begynner å følge med i svingene fra nå av. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Alder på vedkommende som har uttalt dette? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe, om frelsesarmeen noen gang kommer til å selge noe som selges på Carlings er ytterst tvilsomt! Men har faktisk hørt om noen som fant seg en helt brukbar Diesel bukse der:P Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Alder på vedkommende som har uttalt dette? 7413085[/snapback] 14 og 15. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ble ikke dette gullkornet posta for lenge, lenge siden? Uansett, veldig morsomt. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Frelsesarmeen eier egne butikker med utsalg av klær og annet, kalt Fretex, så ikke le så alt for høyt her nå. Dette er mindre gullkorn enn det dere skal ha det til, siden det ligger 5 butikker i Bergen. www.fretex.no Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hehe, om frelsesarmeen noen gang kommer til å selge noe som selges på Carlings er ytterst tvilsomt! Men har faktisk hørt om noen som fant seg en helt brukbar Diesel bukse der:P 7413238[/snapback] Syns dette var gullkornet, jeg. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 burde ikke skrike ooold, men dette er postet før (i gullkorn) "Frelsesarmeen, hva er det?" Der inrømmer han selv at han skrev det..Er vel ifra vår/vinter 2006 dette her. men bra gullkorn er det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Arbakadarba: Har du ikke lært at du skal ta vekk navnet til han som serverer Gullkornet?! Den buksa jeg henviste til var en bukse fra 70-årene eller noe og ikke dongeri. Skikkelig tynt stoff og knallfarger i striper! Koster vell 29,50 på Nille nå Jeg må si at jeg lo godt da jeg leste mitt forrige innlegg. Det hørtes så mye bedre ut før jeg postet det :!: Marius Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, hva er frelsesarmeen? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Koster vell 29,50 på Nille nå 7425264[/snapback] Drillo ante for øvrig ikke hva Nille var en gang han var på tv... Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) burde ikke skrike ooold, men dette er postet før (i gullkorn) "Frelsesarmeen, hva er det?" Der inrømmer han selv at han skrev det..Er vel ifra vår/vinter 2006 dette her. men bra gullkorn er det 7424322[/snapback] Tja. Jeg synes også at datoer er så vanskelig og lese. Hmm hvilken dato ble dette gullkornet lagt ut? Kanskje 17/01-2006 : 23:32 ? Den 17 Januar 2006 ble gullkornet lagt ut. Edit: Fikk lyst og gå inn på den gammle gullkornet og rope: "NEEEEW" og så linke til denne tråden om samme gullkorn. HAHA Endret 16. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå