Ola92 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hei! Jeg har en SE K800i. Med en gang jeg fikk den viste den på meny > filbehandling > mer > minnestatus > Telefon, at spill tok 0 byte og at programmer tok 0 byte. Cirka to og en halv måned med normalt bruk, og alle spillene og programmene ble slettet (til og med beskyttede spill og programmer). Cirka to-tre dager senere tok jeg et bilde og det bare sto "lagrer" i over 30 sek. Senere skulle jeg se på noen av kamerabildene mine, men den bare viste i sånn dårlig kvalitet (sånn som det kommer på store bilder rett før de blir til bedre kvalitet) og det var sånn på flere av bildene mine. Samme dag ble animasjonen Rose (en animasjon som var beskyttet) helt svart. Demonstrasjon-knappen går heller ikke ann å trykke på. Jeg har prøvd gjennopprettet den. Jeg kjøpte mobilen på Lefdal. Håper det er noen som kan hjelpe. Endret 2. desember 2006 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ingen som har fått noen lignende problemer Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Har jeg noen garanti eller noe sånt da? Kjøpte den på Lefdal Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Vil regne med at du har garanti på den ja, for virker som det er noe feil med minnet på den elns.. Lever den inn du Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Vil regne med at du har garanti på den ja, for virker som det er noe feil med minnet på den elns.. Lever den inn du 7434421[/snapback] Takk for svaret! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vil regne med at du har garanti på den ja, for virker som det er noe feil med minnet på den elns.. Lever den inn du 7434421[/snapback] Takk for svaret! 7438380[/snapback] hehe, no problem med mindre du har misshandlet telefonen din skulle det med garanti gå ganske greit Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) I dag klikka telefonen min også! Jeg overførte et bilde og når jeg tok av USBen stod det "USB tilkobling avsluttet. Det er nå trygt å fjerne USB-kabelen". Sånn stod det uansett etter at jeg tokk av USBen og uansett hva jeg trakk på. Jeg har lagt ved to bilder (på bildene ser dere at USBen ikke er koblet til). Håper noen kan hjelpe! Endret 6. desember 2006 av Arjun Sivapalan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå