knutigro Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei, Om jeg kopierer en stor fil (ctrl-C, ctrl-V) over nettverket og kopieringen uavsiktlig avbrytes forsvinner målfilen, men jeg undrer om de lagres noen temporær fil noenstans som man kan få tak i? Det gjelder en video-fil. (windows-media) og OS er Windows XP Home. mvh knut Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Den vil vel ligge der du limte den inn...? Du får sikkert ikke spilt den av, siden den ikke er komplett. Vis ikke vil den ligge her: C-->dokument and settings-->*bruker*-->Lokale Innstillinger-->Temp...?? Sempron Lenke til kommentar
knutigro Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Takk, Nei, under kopieringen synes filen i målmappen, men med en gang nettet brytes forsvinner den sporløst, og jeg har slått på så jeg kan se skjulte filer. Så vidt jeg kan se finnes det ingen brukandes fil i C-->dokument and settings-->*bruker*-->Lokale Innstillinger-->Temp heller. For eksempel, når man laster ned filmer fra internet med ie, og nettet brytes, bruker man likevel kunne se den del av filmen som er lastet ned... knut Lenke til kommentar
shabador Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ved bruk av vanlig copy/paste forsvinner den desverre for godt om ikke overførselen går knirkefritt. Om du installerer dette programmet kan du ta pause/resume, sette limit på hastighet, og mer: http://www.copyhandler.com Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Et annet alternativ er det norske TotalCopy. Når du kopierer blir dataene skrevet til disken, så alle bittene er der de er, men om du avbryter kopieringen skrives fila ut av filtabellen. Så den halve filmen er kopiert til disken din, potensielt spredd tusenvis av plasser om, men det er ikke lengre noen pekere til hvor dette er. Med TC eller det shabador anbefaler forsvinner ikke fila og du kan fortsette kopieringen senere. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Dang! Må bare huske http://www.copyhandler.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå