Dr. Mobius Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har levd med det der i så mange år at jeg ikke kan huske når det startet. Hvis jeg gaper skikkelig så "hopper" kjeveleddet litt ut av plassen sin og knepper tilbake. Jeg tenker stort sett aldri over det lengre, bortsett fra at jeg holder igjen litt når jeg gjesper. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 har det på venstresiden jeg og ikke noe klikking, men kjenner at kjeven går over ett hakk elns.. Aldri egentlig tenkt over det Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Haha, jeg har det også på venstre siden. Nå begynner jeg å tro at nesten alle har det, og at det er normalt. Overmange som har dette problemet da Lenke til kommentar
hsds Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fasinerende dette her.. Lure på om noen kan ta opp denne klikkelyden og slenge det ut her? Eventuellt filme det om kjeven "hopper" når det skjer? - hsds Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har levd med det der i så mange år at jeg ikke kan huske når det startet. Hvis jeg gaper skikkelig så "hopper" kjeveleddet litt ut av plassen sin og knepper tilbake. Jeg tenker stort sett aldri over det lengre, bortsett fra at jeg holder igjen litt når jeg gjesper. 7495092[/snapback] Samme her, hatt det sikkert 15år. Jeg er også forsiktig med å gjespe. Noen ganger ved gjesping og jeg glemmer meg, så kan det bli litt vondt. Også på min venstre side. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Hadde helt glemt denne tråden.. Joda jeg var hos en såkalt "Kjevespesialist", Han fortalte meg at dette komm av spenninger i kjevemusklaturen. Han viste meg noen metoder for å massere kjevemusklene. Skal prøve å forklare så godt jeg kan. 1. Plasere tungen oppe i ganen og åpne og lukke munnen sakte.(Ikke så høy at det knekker) 2. Massere tinningene ved å bruke innsiden av hånden. Så skulle jeg holde meg unna ting jeg måtte gape høøyt over, som Hamburgere. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Leste et eller annet sted at klikking i kjeven også kan ha sammenheng med bihuler/øre. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Leste et eller annet sted at klikking i kjeven også kan ha sammenheng med bihuler/øre. 8470725[/snapback] Selv velger jeg heller å tro på hva den doktoren sa. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har det på begge sidene. Jævlig irriterende noen ganger. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har det på begge sidene. Jævlig irriterende noen ganger. 8471057[/snapback] Nei du tuller Prøv å unngå å åpne munnen så høyt. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Leste et eller annet sted at klikking i kjeven også kan ha sammenheng med bihuler/øre. 8470725[/snapback] Selv velger jeg heller å tro på hva den doktoren sa. 8471011[/snapback] Fastleger kan si mye rart. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Leste et eller annet sted at klikking i kjeven også kan ha sammenheng med bihuler/øre. 8470725[/snapback] Selv velger jeg heller å tro på hva den doktoren sa. 8471011[/snapback] Fastleger kan si mye rart. 8471796[/snapback] Ja derfor jeg oppsøkte en Kjevespesialist på et Sykehus. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har en kompis som lider av det samme, og har gjort det så lenge jeg har kjent han. (6-7år)... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har det på begge sidene. Jævlig irriterende noen ganger. 8471057[/snapback] Nei du tuller Prøv å unngå å åpne munnen så høyt. 8471475[/snapback] Det er det som er vansklig Har begynt å gjøre det med vilje, selv om det er plagsomt. Greier ikke å stoppe. Driver å gjør det nå også, i takt med musikken. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Det er det som er vansklig Har begynt å gjøre det med vilje, selv om det er plagsomt. Greier ikke å stoppe. Driver å gjør det nå også, i takt med musikken. 8472308[/snapback] HAHA! Kjenner meg igjen! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hehe Det klikker på begge sidene, men mest på høyre side. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har hatt samme problemet helt siden jeg slo kjeven for sånn.. 5 år siden. Gjør ikke vondt, men er ganske irriterende når jeg skal åpne kjeften litt mer enn halvveis. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har hatt samme problemet helt siden jeg slo kjeven for sånn.. 5 år siden. Gjør ikke vondt, men er ganske irriterende når jeg skal åpne kjeften litt mer enn halvveis. 8473208[/snapback] Må slenge meg på den jeg og. Har hatt dette problemet i mange år uten å tenkt så veldig mye over det. Det er tydeligvis ikke et uvanlig "problem".. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Altså, det kan jo til tider gjøre en smule vondt, men det er med ubehagelig. Jeg sliter med å spise epler o.l. til tider. Vet ikke helt hva legen min kan gjøre med det. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Altså, det kan jo til tider gjøre en smule vondt, men det er med ubehagelig. Jeg sliter med å spise epler o.l. til tider. Vet ikke helt hva legen min kan gjøre med det. 8483458[/snapback] Spør tannlegen/legen . Se innslaget mitt lengre oppe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå