Husee Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har et lite problem som begynner å bli ganske så irriterende. Når jeg åpner munnen kommer det et klikk i venstre kjeveledd (har hatt det siden i sommer). Noen ganger er det bare et lite klikk mens andre ganger kan det virkelig smelle = O nesten litt skummelt Har vært hos skoletannlegen og har fått time hos en kjevespesialist til uka.. Men er litt nyskjerrig og det er flere som har hatt samme problemet? Hva kan dem evt gjøre med dette? kan jeg "slite" ut kjeveleddet? Takk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har akkurat det samme, bare på begge. Det er vel som å knekke fingre. Jeg knekker desverre kjeven med vilje da. Blitt litt rar i kjeven, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) faen så plagsomt! hatt det siden 2003 selv Endret 2. desember 2006 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Jepp. ikke prøvd å gjort noe med det? Nei bundy jeg knakk ikke sånn i kjeven før.. Det kommer når jeg åpner den ikke når jeg prøver å rive den av. hehe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Får det av og til når jeg spiser, og det driver meg til vanvidd! Om noen har en løsning, så skriv det opp! Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 hehe Jepp! Noen ganger kan det også være litt morsomt når jeg kan sitter å lage rytmer = P Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei bundy jeg knakk ikke sånn i kjeven før.. Det kommer når jeg åpner den ikke når jeg prøver å rive den av. hehe 7410461[/snapback] Skjer ofte at det klikker automatisk her også Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har hatt dette lenge selv. Begynnte med å provosere det frem, og nå klikker\smeller det når jeg tygger normalt, noen ganger mer enn andre. Jeg var til tannlege i Militæret med dette og fikk svaret at jeg har slitt ett hakk i kjeven og dette er det som forårsaker det. Han mente det kunne slipes til, men at det var mye styr (operasjon) for liten gevinst. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Husker godt den dagen jeg prøvde å se om jeg fikk hånda i munnen min, da knakk kjeven litt og jeg har kunnet åpne et par cm til... Altså jeg kan åpne munnen, for så å "knekke" den så åpner den seg litt til, det gjør bare vondt, så jeg lar det heller "gro" på plass ser ut til å virke Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Får det av og til når jeg spiser, og det driver meg til vanvidd! 7410475[/snapback] Av og til? Jeg får det så å si hver gang jeg tygger "litt over mellomstore tygg" Det er ikke noe som er mer irriterende enn det og jeg blir nesten lei av å spise enkelte ting på grunn av det. Endret 4. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har akkurat det samme, bare på begge. Det er vel som å knekke fingre. Jeg knekker desverre kjeven med vilje da. Blitt litt rar i kjeven, men ikke noe mer. 7410299[/snapback] Jeg hadde slikt før, jævlig irriterende men det har gått over nå Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har det også, fikk det engang jeg skulle strekke kjeven :\ Hvorfor lærer man ikke slik på skolen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 modern har det og. tror hun har i høyre ledd. sære greier. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 La oss starte : Landsforeningen for plagsomme kjevesmell Mål: Samle inn penger til foreningens medlemmer så alle en dag kan ta operasjon for å bli kvitt plagene Framgangsmåte: Bøssebæring, loddutsalg evt julebukk nå som jula nærmer seg hehehe :!: Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei. fikk det samme for noen år siden. ble tilbudt en spesialist som laget et gebisslignende greie som holdt munnen "åpen" som jeg brukte om natta. Etter et halt år ble det borte. anbefales... kostet flesk forresten Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 La merke til at jeg hadde det på høyre side da jeg leste denne tråden. Gir seg etter litt tygging, så det er ikke noe som plager meg Husker godt den dagen jeg prøvde å se om jeg fikk hånda i munnen min, da knakk kjeven litt og jeg har kunnet åpne et par cm til... 7412172[/snapback] Fikk du hele hånda inn i munnen, er det vits for oss andre å prøve? Bilde takk Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har det også. Hatt det i kanskje 8 år nå, og blitt ganske vandt til det. Litt fram og tilbake hvor mye det er. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Jeg hadde det i 2-3 år... Begynte å bli litt bekymret, men nå har det gått over. Nå har jeg derimot litt skjev langefinger.. >_< Endret 9. desember 2006 av ikkespisgress Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har mer knirking/skraping en klikking, men en sjelden gang innimellom er det småsmell også. Går stort sett greit, men er en smule irriterende innimellom. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vel, jeg har en sånn "forbi passerende" klikking i kjæven. Den kommer av og til. Det jeg gjør for å få den bort er å åpne munnen så langt jeg klarer et par ganger, så forsvinner det. Det er desverre ikke en permanent løsning, men det funker en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå