simrem Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 hei, Vil bare spørre dere på forumet om dere forstår hva han politimannen synger i IFA-reklamen. Den starter; "dette er bil 32, vi trenger forsterkninger..." og så blir det uforståelig. Har irritert at jeg ikke forstår det, kansje det er konseptet også... Noen som vet hva han synger? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det har vel vært oppe før. Da kom de fram til at det var "Dette er bil 32, vi trenger forsterkning. Forfølger en bil på vei mot Jar." Eller noe i den duren. Lenke til kommentar
simrem Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Det har vel vært oppe før. Da kom de fram til at det var "Dette er bil 32, vi trenger forsterkning. Forfølger en bil på vei mot Jar." Eller noe i den duren. 7410223[/snapback] ops, min feil, skulle kansje researcha litt før jeg laget nytt emne;) Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det har vel vært oppe før. Da kom de fram til at det var "Dette er bil 32, vi trenger forsterkning. Forfølger en bil på vei mot Jar." Eller noe i den duren. 7410223[/snapback] Følger en stjålet bil mot Jar Lenke til kommentar
czr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det har vel vært oppe før. Da kom de fram til at det var "Dette er bil 32, vi trenger forsterkning. Forfølger en bil på vei mot Jar." Eller noe i den duren. 7410223[/snapback] Følger en stjålet bil mot Jar 7411156[/snapback] Mot Jar, mot Jar ihihi mot Jaaar! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 "Dette er bil 32, vi trenger forsterkninger. Føøøølger en stååååååååååååååååålet bil i mot Jar. Trallala, trallala, bil i mot Jar." Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Italiensk kanskje Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Da tror jeg trådstarter har fått svar på det han lurte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg