Gå til innhold

Chipet x-box med 120GB for 1000,- ?

Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha stappa 120 gig i pcen og putta 200gb i xboxen ;)

Har vel hatt xbox 2 år modda elns, angrer ikke. Perfekt til filmer, og spilling. Men nå er det jo ikke sjangs å få tak i kontrollere :p

Modd en usb port på, også kan du bruke ekstern harddisk, psp osv på xbox media center. Kontrollerne er egentlig usb, bare en gul kabel som brukes til lyspistol som er ekstra.. Men den pistolen funker bare med et spill.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Det er et veldig bra kjøp! Jeg har selv en chippa xbox med original harddisk.....it sucks... :hrm:....får bare plass til 1-2 spill, og har andre ting å bruke penger på enn ny harddisk til den gamle xboxen min! Og husk at en chippa xbox er ganske noe anna enn en som ikke er det. (positivt ment, altså :D )

Lenke til kommentar

Det er nok ett bra kjøp ja. Min kjære sønn røsket tak i den ene kontrollen og gruset begge xboxne i gulvet. Nå bruker jeg de til å holde lokket på bosspannet nede når det blåser. Alt jeg har i igjen er 4 stk kotroller. 2x gjennomsiktige, 1stk orginal stor og 1 stk orginal liten. For de som er interressert :innocent:

Endret av regga
Lenke til kommentar
Jeg ville ha stappa 120 gig i pcen og putta 200gb i xboxen ;)

Har vel hatt xbox 2 år modda elns, angrer ikke. Perfekt til filmer, og spilling. Men nå er det jo ikke sjangs å få tak i kontrollere :p

Modd en usb port på, også kan du bruke ekstern harddisk, psp osv på xbox media center. Kontrollerne er egentlig usb, bare en gul kabel som brukes til lyspistol som er ekstra.. Men den pistolen funker bare med et spill.

7410863[/snapback]

trenger jo egentlig ikkje så stor hd i xboxen vist du har ein pc som du kan streame fra :)

eg har 120gb i min og det er kun til spel, musikk og video streamer eg rett fra pc'en :)

edit-

er ett veldig bra kjøp forresten :)

edit-

Endret av X672
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...