Gå til innhold

Noen som kan teste en harddisk for meg?

DE1

Anbefalte innlegg

Heisann!

Noen som kunne tenke seg å teste en harddisk for meg?

Jeg betaler porto+100 kroner til kontoen din.

Veit ikke hva som skjedde, og skal prøve den en siste gang på pcen min.

Men er det liksom interesse for å tjene en hundrings eller?

Edit: Poenget er å fikse den og gjøre så den funker. (Gjorde ikke det klart nok)

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Entne funker disken, og vil vise på en hvilken som helst PC som har tilkoblingsmuligheter (og du har vel tilgang til en eller annen PC, din eller en venns, i nærheten?), ellers så er den skadet og vil fungere like lite på andre maskiner.

Det er ikke stort som kan repareres i det siste tilfellet, uansett hvor mye peil vedkommende måtte ha.

Men ellers er jeg enig med DF. Beskriv heller symptomene her først. En harddisk er ikke så fryktelig vanskelig å diagnosere, og det er litt mye styr å sende av gårde disken tross alt.

-Stigma

Lenke til kommentar
Entne funker disken, og vil vise på en hvilken som helst PC som har tilkoblingsmuligheter (og du har vel tilgang til en eller annen PC, din eller en venns, i nærheten?), ellers så er den skadet og vil fungere like lite på andre maskiner.

Det er ikke stort som kan repareres i det siste tilfellet, uansett hvor mye peil vedkommende måtte ha.

7410342[/snapback]

Jo visst. En isolering/reparering av korrupte sektorer på en harddisk vil gjøre den leselig i overaskende mange tilfeller. Spinrite er et kjent og godt verktøy til dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...