cravenn Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei, Jeg tenker å kjøpe med en ny mus, da jeg begynner å bli lei av min MX510 - den er også rimelig slitt. Har sett på både G5, Habu og Intellimouse Explorer 3.0, men det er veldig vanskelig å bestemme seg - det er der dere kommer inn i bildet - hvilken bør jeg velge? Jeg har relativt små hender, og musen skal brukes på Steelpad QcK/Qpad CT, så at den passer bra til disse er et "must". På forhånd takk for svar Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Ingen som har noe å si? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har G5 og Steelpad QcK og de passer som hånd i hanske Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Razer diamondback er å anbefale.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Jeg har hatt MX-510 i over 2 år. Nå var den utslitt,så jeg kjøpte meg en Habu for litt over en uke siden. Jeg likte den ikke i det hele tatt,derfor kjøpte jeg meg en G5 på Lørdag. Jeg anbefaler helt klart G5! Endret 4. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå