Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei jeg leter etter Fantasy filmer,kan være kommende,Kinoaktuelle eller som er utgitt Feks: Lotr,D&D Kan være serie også.Post kansje link også,er du grei. Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Krull har gode minner fra denne filmen når jeg så den som liten, veldig standar fantasi film og en lotr wannabie, med et der helten har et følge av hjelpere som natruling nok helper han i løpet av filmen, fine omgivelser som gir god stemning. må nesten kjøpe denne på dvd selv Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Har hørt en del om den som ikke var den beste kritikken men stoler mer på deg en vennene mine så jeg tror jeg bestiller den. Takk for tipset og bare forsett og post Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Er Deathstalker en god Fantasy film?så den på imdb Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Eragon er kanskje en film for deg. Den kommer vel om noen uker på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå