sexyback Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen gode tv-serier på dvd? Hei, jeg tenkte jeg skulle fornye dvd-samlingen min med noen nye dvd-bokser, helst tv-serier siden jeg liker å se på slikt. Finnes det noen kule serier jeg burde satse på da? Kunne sikkert søkt på forumet men tenkte å lage egen tråd for dette så sorry, jeg er på utkikk etter gode(spennende?) tv-serier som er å få kjøpt på norsk jord. - My Name Is Earl - Prison Break - Lost - 24 - Sopranos - The Oc - Frustrerte Fruer - Nip/tuck - Simpsons Disse har jeg sett eller har, noen andre utenom dem jeg har nevnt over? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 hmmm. Viss du liker litt merkelige ting så kan jeg anbefale Dead Like me. Vet de har sesong 1 i Norge. Men er ikkje sikker på Sesong 2. (er kun 2 sesonger) Futurama får du vel kjøpt her i norge. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Futurama har jeg vurdert, jeg har litt lyst å anskaffe meg sesong 1 av Futurama, takk for tips! Noen flere? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) - Scrubs - Family Guy - Battlestar Galactica - Band of Brothers - Alias - The Office - House - Numb3rs - That 70s Show - The Sopranos For å nevne noen. Endret 2. desember 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 begynn på med StarGate SG1, da har du 9 sesonger å kjøpe deg. MYE MYE god underholding Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kidnapped og NCIS er to geniale serier Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hotell i særklasse, Borettslaget og Seinfeld bør sjekkes ut Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Tusen takk for forslag. Supernatural har jeg hørt endel om, finnes denne i sone2 på norsk jord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå