Tunky Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei. Jeg har en Bluetooth-dongle av ukjent type. Jeg har ikke hatt noe problem med å opprette kontakt mellom mobil og data før, men nå for en stund siden kommer det bare "Tilkobling Mislykkes" på telefonen. Programmet IVT Bluesoleil fulgte med som CD, og jeg bruker denne programvaren på PC'en. Jeg klarer fint å sende å motta mellom mobilen min og søstra mi sin mobil. Hun klarer også å oppnå kontakt mellom PC'en og dataen. Mobilen in er en Nokia 6131. Hun har en 6125. Innstillingene mine er ikke noe galt med tror jeg. Hva er galt?! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Installer programvaren på nytt. Får tull med blåtann av og til jeg også. Hvis der er en ekstern blutooth du har, så prøv å ta ut fra usb'en og plugg inn igjen. Bruker å fungere etter på. Lenke til kommentar
ulin Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Kjøpte akkurat en epox dongle med Bluesolei programmet....bluetooth er koplet til og synlig på telefonen, men PC'en finner ikke telefonen. Telefonen finner heller ikke donglen.. Har prøvd å installere Bluesolei flere ganger men det funker ikke....hvis noen har noen tips.....feel free Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå